آخرین خبرها

در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن چه مواردی آموزش داده می شود؟

آموزش میکروپیگمنتیشن از جمله دوره های مهم در حوزه آموزش آرایشگری است که امروزه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نموده است. این رشته آرایشگری بیشتر توسط بانوان درخواست می شود و مشتریان زیادی نیز دارد. به همین دلیل افرادی که این دوره آرایشگری را پشت سر بگذارند، به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمد بالایی نیز به دست آورند. البته باید توجه داشته باشید که موفقیت در این رشته تا حد زیادی به تمرین و تکرار شما بستگی دارد. لذا پیشنهاد می شود قبل از اینکه به صورت رسمی وارد بازار کار شوید؛ حتما دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن را در آموزشگاه های معتبر و حرفه ای بگذرانید تا تمام مهارت های لازم را بدست بیاورید. یک آموزشگاه خوب و حرفه ای تمام سرفصل های مهم را در دوره آموزشی خود به هنرجو آموزش می دهد و او را برای کار حرفه ای آماده می کند. ما در این مقاله درباره رشته میکروپیگمنتیشن و سرفصل های مهم آن در دوره های آموزشی به طور مفصل صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن

در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن نحوه طراحی بر روی چهره به منظور از بین بردن ایرادات، فرم دادن به اجزای صورت مانند ابرو، لب و … آموزش داده می شود. شما در این دوره ها یاد می گیرید که به کمک ابزار مناسب بر روی صورت خطوط باریک و ظریفی ایجاد کنید و سپس رنگدانه های طبیعی را به لایه های زیرین پوست تزریق کنید. هر اندازه در این کار از مواد اولیه بهتری استفاده کنید، به نحوه استفاده از ابزار مسلط تر باشید و دقت و ظرافت کافی را در کار خود به خرج دهید، می توانید رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنید. با شرکت در یک دوره آموزشی حرفه ای می توانید تمام این مهارت ها را یاد بگیرید و به آن ها مسلط شوید.

سرفصل های مهم در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن

پس از ثبت نام در یک آموزشگاه معتبر و شرکت در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، مباحث و سرفصل های زیر را به صورت تئوری و عملی آموزش می بینید تا برای آزمون هماهنگ فنی و حرفه ای آماده شوید. دقت کنید که آموزشگاه باید تمام سرفصل های ارائه شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای را به هنرجویان ارائه دهد. مهم ترین این سرفصل ها عبارتند از:

۱. آشنایی با ابزار و مواد میکروپیگمنتیشن

در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن لازم است حتما در خصوص ابزار مورد نیاز و نحوه استفاده از آنها اطلاعات لازم در اختیار هنرجو قرار داده شود. امروزه انواع متفاوت سوزن ها و رنگ ها در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. از همین رو نیاز است تا هنرجو با تمام این ابزارها به اندازه کافی آشنایی داشته باشد.

۲. نحوه طراحی

آموزش میکروپیگمنتیشن عموما برای خط چشم، بن مژه، ابرو، خط لب و مواردی از این قبیل استفاده می شود. لذا هنرجو باید یاد بگیرد که چگونه برای هر کدام از این موارد، طراحی های لازم را انجام داده و به چه نکاتی توجه داشته باشد.

۳. نحوه قرینه سازی

یکی از دلایل مهمی که موجب می شود افراد میکروپیگمنتیشن را انتخاب کنند، قرینه نبودن اجزای صورت است. از همین رو در دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن چگونگی قرینه سازی و تکنیک های مربوط به آن را آموزش می بینید.

۴. مراحل آماده سازی پوست

برای اینکه شما بتوانید میکروپیگمنتیشن را بر روی صورت پیاده سازی کنید، در گام اول باید بتوانید پوست مشتری را آماده کنید. به طور مثال باید از انواع کرم های بی حسی استفاده کنید و مواد آرایشی را به طور کامل از روی پوست پاک کنید. به طور کلی روال آماده سازی پوست باید جز سرفصل های مهم آموزش میکروپیگمنتیشن باشد.

۵. آموزش انواع تکنیک ها

یکی از مهم ترین مواردی که در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن آموزش داده می شود، انواع تکنیک های مهم و کاربردی است. هر اندازه آموزشگاه آرایشگری سابقه بیشتری در این حوزه داشته باشد، می تواند تکنیک های بیشتری را نیز به شما آموزش دهد.

۶. رعایت اصول بهداشتی

رعایت اصول بهداشتی در تمام رشته های آرایشگری مهم است. اما اهمیت آن در دوره هایی مثل آموزش میکروبلیدینگ، تاتو بدن، و میکروپیگمنتیشن بسیار بیشتر است. زیرا در این رشته ها با پوست و خون مشتری سر و کار دارید و رعایت نکردن بهداشت می تواند مشکلات بزرگی را برای مشتری بوجود بیاورد.

معرفی آموزشگاه رز سرخ

از آنجا که یاد گرفتن هنر آرایشگری نیازمند پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی است، بنابراین شما باشد آموزشگاه آرایشگری مناسبی را انتخاب کنید تا نکات و فنون ضروری را به شما آموزش دهد. در همین راستا آموزشگاه آرایشگری رز سرخ می تواند هر آنچه را که شما به عنوان یک هنرجو نیاز دارید، با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. از جمله ویژگی هایی که رز سرخ را به یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای تبدیل کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  در آموزشگاه رز سرخ هزینه ها بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است.
  • مدارکی در که در انتهای دوره به هنرجویان ارائه می شود، معتبر بوده و قابلیت ترجمه و استفاده در خارج از کشور را دارند.
  • برای آموزش از اساتیدی استفاده می شود که به فنون و ابزار روز آشنا هستند و می توانند نکاتی را که نتیجه سالیان زیاد تلاش و فعالیت در این رشته است، به شما آموزش دهند.
  • آموزش ها به صورت عملی و بر اساس تمرین و تکرار ارائه می شوند.
  • در رز سرخ از ابزار و لوازم باکیفیت و به‌روز استفاده می شود.
  • در آموزشگاه رز سرخ شما می توانید دوره های بازاریابی را نیز پشت سر بگذارید تا در خصوص نحوه جذب مشتری و ارتباط با وی دچار مشکل نشوید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید. 

همچنین ببینید

ماسک موهای مناسب برای موهای دکلره و رنگ شده

همین حالا که درحال خواندن این مطلب هستید، می‌توان گفت تقریبا ۵۰۰۰ سال از نخستین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *