آخرین خبرها

دستکش کار و انواع آن

رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است و در زمان انجام هر کاری باید ایمنی را در نظر گرفت. استفاده از تجهیزات ایمنی و ابزار های مناسب برای حفاظت از جان بسیار مهم است. تجهیزات ایمنی در انواع مختلف برای کار های مختلف طراحی شده اند. دستکش کار یکی از تجهیزات ایمنی است که برای حفاظت از دست ها به کار می رود. انواع دستکش کار با طراحی های مختلف به تولید رسیده است و برای فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانیم خطرات احتمالی در هر یک از فعالیت ها مختلف بوده و به همین دلیل دستکش کار دارای طراحی های متنوعی است که بتواند هم موجب جلوگیری از خطرات شغل مورد نظر باشد و هم کارایی لازم را برای آن را داشته باشد.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز فروش تهیزات ایمنی از جمله دستکش ایمنی است و انواع تجهیزات ایمنی را در نوع استاندارد و  با کیفیت ارائه می نماید. به منظور خرید دستکش کار به سایت رادین ایمن مراجعه نموده و به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید.

دستکش کار چیست؟

دستکش کار از انواع تجهیزات ایمنی است که برای انجام کار های پر خظر از آن استفاده می شود. دستکش ایمنی در انواع مختلف برای موقعیت های مختلف به کار می رود و با پوشش دهی مناسب به دست ها باعث جلوگیری از آسیب های احتمالی می شود. بدون استفاده از دستکش ایمنی ، ممکن است خطرات زیادی به وقوع بپیوندد. بنابراین استفاده از این تجهیز ایمنی بسیار مهم است و افراد باید در شروع هر فعالیتی از دستش کار مناسب با آن فعالیت بهره ببرند. دستکش کار بسیار مقاوم بوده و می تواند از ضربه ، بریدگی، برق گرفتگی، مواد شیمیایی و سایر خطرات از دست ها محافظت کند اما باید دقت داشته باشید که دستکش کار را مطابق با استفاده ای که از آن دارید تهیه کنید. دستکش ایمنی ، دستکشی است که از جنس های مختلف تشکیل شده است و دارای دسته بندی متنوع از نظر جنس و کاربرد آن می باشد. همان طور که می دانیم دست ها یکی از بخش های بدن است که بسیار در معرض خطر قرار دارد. مشاغل مختلفی وجود دارد مانند جوشکاری، آتش نشانی، نجاری و.. که در این کار ها برای حفاظت از دست ها باید حتما از دستکش ایمنی استفاده شود. در واقع با استفاده از تجهیزات ایمنی می توان موجب جلوگیری از خطرات زیادی شود.

انواع دستکش ایمنی

همان طور که گفته شد دستکش ایمنی دارای انواع مختلفی است که در زمان خرید باید با دقت کافی دستکش کار مناسب با کار مورد نظر را تهیه کنیم. تنوع دستکش ایمنی بسیار دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد، جنس و مشاغل مختلف بوده که در ادامه می خواهیم به برخی از این دستکش ها اشاره کنیم.

  • دستکش کار ضدبرق

دستکش ایمنی ضد برق یکی از انواع دستکش هایی است که در محیط هایی که در تماس با الکتریسیته و برق هستند کاربرد دارد. از این دستکش ایمنی به منظور عایق سازی دست ها برای جلوگیری از صدمات کاری می باشد. تکنسین های برق و متخصصینی که در این زمینه فعالیت دارند باید حتما از دستکش ایمنی ضد برق استفاده کنند تا جان آن ها در امان باشد. باید توجه داشته باشید که دستکش کار ضد برق دارای انواع مختلف بر اساس ولتاژ برق می باشد و در زمان خرید باید نوع مناسب آن را تهیه کنید.

  • دستکش کار مواد شیمیایی

در محیط های آزمایشگاهی و مشاغلی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند باید از دستکش ایمنی ضد مواد شیمیایی استفاده شود. با استفاده از این دستکش ها که ضد مواد شیمیایی و اسیدی هستند، دست ها محافظت خواهند شد. این دستکش ها ضد نفوذ هستند و  مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. در صورتی که می خواهید خرید دستکش کار را انجام دهید و می توانید از کارشناسان ما در فروشگاه رادین ایمن کمک بگیرید.

  • دستکش کار ضدبرش

دستکش ایمنی ضد برش دستکشی است که در برابر پارگی و برش مقاومت بسیار زیادی دارد. در مشاغلی که از ابزار آلات برشی و تیز استفاده می شود استفاده دستکش کار ضدبرش ضروری است. دستکش کار ضدبرش در مقابل ابزار های پر خطر از دست ها محافظت می کند.

  • دستکش کار حرارتی

دستکش ایمنی حرارتی یکی از انواع دستکش هایی است که برای جلوگیری از حرارت استفاده می شود. این دستکش ها برای مشاغلی که در تماس با ابزار آلات داغ و پر حرارت می باشند مانند کار در جوشکاری، آتش نشانی، کوره ها و… مناسب می باشد. این دستکش ها نسوز هستند و مقاومت بالایی در برابر حرارت و شعله های آتش دارند.

  • دستکش ایمنی برزنتی

دستکش ایمنی برزنتی یکی از انواع دستکش های ایمنی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارند و برای انواع فعالیت هایی مانند باغبانی ، فولادی، مکانیکی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دستکش کار ضد لغزش

دستکش ایمنی کار ضد لغزش یکی از انواع دستکش هایی است که برای فعالیت هایی که به منظور استفاده از ابزار آلات استفاده می شود به طور مثال استفاده از ابزار آلات بتن کن، تخریب کن و… لازم است از دستکش ایمنی ضد لغزش استفاده کرد. استفاده از این دستکش موجب جلوگیری از لرزش، انتقال ارتعاش و ضربه می شود و از دست ها حفاظت می نماید.

فروش دستکش کار به صورت اینترنتی

فروش دستکش ایمنی به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام می گیرد و افراد می توانند با مراجع به سایت رادین ایمن خرید دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی را انجام دهند. دستکش های کار در تنوع بالایی به فروش می رسند که افراد را خرید دستکش کار باید اطلاعات کافی را درباره شغل مورد نظر خود داشته باشند. همکاران ما در فروشگاه رادین ایمن مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد تا خرید دستکش کار را به درستی انجام دهید. فروش دستکش ایمنی به صورت اینترنتی توسط این مجموعه با قیمت های بسیار مناسب انجام می گیرد و مناسب بودن قیمت دستکش کار در کنار کیفیت بالایی آن بوده و می توانید با اطمینان از کیفیت محصولات خریدتان را انجام دهید.

خرید دستکش ایمنی با قیمت ارزان

برای خرید دستکش ایمنی با قیمت ارزان باید به فروشندگان منصف مراجعه کنید. قیمت دستکش ایمنی بر اساس فاکتور های مختلف از جمله برند ، کیفیت، نوع، جنس و… در گرفته می شود. دستکش های کار با کیفیت دارای قیمت بالاتری هستند زیرا در ساخت آن ها از مواد اولیه ی مرغوب استفاده شده است و این دستکش ها دارای طراحی بسیار خوبی می باشند. فروشگاه رادین ایمن دارای سال ها سابقه در زمینه ی فروش دستکش کار می باشد و تنوع بالایی از تجهیزات ایمنی را ارائه می کند که مناسب با فعالیت های مختلف است. با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید انواع تجهیزات ایمنی را مشاهده کرده و خرید دستکش کار را انجام دهید.

فروشگاه رادین ایمن فروش دستکش ایمنی و انواع تجهیزات ایمنی را به صورت اینترنتی ارائه می نماید و از طریق سایت این مجموعه می توانید خرید تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را انجام دهید. این مرکز معتبر در طول سال ها فعالیت های خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات رسانی را به مشتریانش ارائه دهد. بنابراین فروشگاه رادین ایمن مجموعه ای مطمئن برای خرید های شما می باشد و برای خرید اینترنتی می توانید از طریق سایت خریدی لذت بخش را انجام دهید.

https://radinimen.com

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *