آخرین خبرها

سفر ارزان از تهران به عسلویه با چند راهکار ساده!

عسلویه شهری دیدنی در جنوب کشورمان است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از سفر برایتان رقم بزند. با شنیدن نام عسلویه احتمالا به یاد تاسیسات و شرکت های نفتی خواهیم افتاد و در لحظه اول اصلا به ذهنمان نمی‌رسد که این شهر جا‌های دیدنی هم دارد! جالب اینجاست که این شهر کوچک حتی فرودگاه بین المللی هم دارد. یکی از اصلی ترین مسیرهای این فرودگاه مسیر تهران به عسلویه و برعکس است. بسیاری از افراد با رزرو بلیط عسلویه به تهران و تهران به عسلویه در این مسیر تردد می‌کند. در این مطلب در نظر داریم سفر ارزان از تهران به عسلویه با چند راهکار ساده را برایتان بررسی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

عسلویه شهری صنعتی با دیدنی های بی‌ نظیر

بندر عسلویه یکی از اصلی ترین و مهمترین بنادر نفتی ایران به شمار می‌رود که در استان بوشهر قرار دارد. عمده فعالیتی که در این شهر انجام می‌شود و بیشترین شهرتی که عسلویه دارد، مربوط به گاز و نفت است، از این رو به عسلویه قطب انرژی ایران نیز گفته می‌شود. به دلیل اهمیت بالای عسلویه، راه‌های ارتباطی متنوعی دارد. کسانی که بخواهند خود را به این شهر برسانند، می‌توانند از طریق مسیر زمینی، دریایی و از همه راحت تر مسیر هوایی اقدام کنند.

در کنار تاسیسات نفتی، سواحل صخره ای و شنی و جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد که به انگیزه سفر افراد تبدیل می‌شود. پارک ملی نایبند با پوشش گیاهی درختان مانگرو و صخره‌های مرجانی آن، آبشار درزو، چشمه کلات، روستای هاله با وجود سواحل صخره‌ای، جنگل های حرا، سواحل ماسه‌ای سفید رنگش، روستای بندو، روستای بنود و دهکده گردشگری پازارگاد از جمله جاهای دیدنی عسلویه محسوب می‌شوند.

فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه

احداث فرودگاه عسلویه در سال 1382 آغاز و در سال 1385 پایان یافته و افتتاح شد. فرودگاه بین المللی خلیج فارس با به کار گیری تجهیزات مدرن مطابق با استاندرادهای روز دنیا توانسته در رده مجهزترین فرودگاه های کشور قرار بگیرد. کد یاتا این فرودگاه PGU و کد ایکائو آنOIBP  است. از فرودگاه  خلیج فارس عسلویه به شهر های تهران، شیراز، کیش، مشهد، ساری، اراک، گرگان، رشت، تبریز و کرمانشاه پرواز وجود دارد.

بهترین زمان سفر به عسلویه

نیمه دوم سال از اواسط پاییز، هوای مناطق جنوب کشور کم کم رو به خنکی رفته و از شدت گرمای هوا کاسته می شود. اوایل آبان تا اسفند ماه بهترین زمان سفر به بندر عسلویه محسوب می‌شود. در این ایام، رطوبت هوا کاهش یافته و آب و هوا بسیار معتدل و مطلوب می‌شود. اگر قصد سفر به عسلویه را دارید، در این ایام بهترین تجربه را کسب خواهید کرد.

خرید ارزان بلیط هواپیما عسلویه در فلای تودی

تعداد پروازهای عسلویه زیاد نیست، از این ممکن است برای پیدا کردن بلیط عسلویه با قیمت مناسب با چالش روبه رو شوید. یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه سایت flytoday.ir به حساب می‌آید. سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف را مقایسه کنید و به صورت آنلاین پرواز خود را در سریعترین زمان و بهترین قیمت رزرو کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما با قمیت مناسب کافیست به صفحه پرواز فلای تودی مراجعه کنید. مبدا و مقصد را وارد، زمان سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لیست کاملی از تمامی پروازها در تاریخ منتخب، به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس کلاس پروازی اکونومی بوده و پروازها از ارزاترین به گرانترین مرتب شده‌اند.

برای رزرو بلیط عسلویه به تهران یا تهران به عسلویه پرواز منظم روزانه در این مسیر وجود ندارد و روزهای خاصی از هفته این پرواز انجام می‌شود. از طرفی هنگام جستجو، از آنجایی که تعداد پروازها به عسلویه بسیار کم است، ممکن است فقط با یک گزینه برای انتخاب مواجه شوید. یکی از سرویس های خوبی که فلای تودی ارائه می‌دهد، تقویم قیمتی است. به کمک تقویم قیمتی می‌توانید در یک نگاه ببینید که در چه روزهایی از هفته پرواز انجام می‌شود و آگاهانه بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

اطلاع از تغییر قیمت بلیط هواپیما عسلویه

یکی از دیگر سرویس‌هایی که فلای تودی برای خرید بلیط پرواز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، سرویس اطلاع از آخرین قیمت است که در صفحه نتایج جستجو می‌توانید آن را ببینید. به عنوان مثال اگر به دنبال بلیط هواپیما عسلویه تهران هستید، پس از جستجوی پروازهای عسلویه تهران در فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت این بلیط به صورت لحظه‌ای به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

با استفاده از سرویس اطلاع از آخرین قیمت دیگر نیازی نیست به صورت مداوم قیمت خرید بلیط هواپیما عسلویه را چک کنید. چرا که به محض تغییر در قیمت‌ها به شما ایمیل ارسال خواهد شد و به سرعت می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *