آخرین خبرها

صورت های مناسب برای عمل بینی فانتزی

عمل بینی عروسکی باید با توجه به تناسب اجزای دیگر صورت انجام گیرد در غیر این صورت نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت

چه صورت هایی بهتر است عمل بینی عروسکی انجام دهند؟

هرچه جلوتر می‌رویم تعداد ایرانیانی که متقاضی عمل زیبایی بینی هستند افزایش پیدا می‌کند. تب جراحی بینی به اندازه ای بین جوانان و حتی افراد مسن فراگیر شده است؛ که حتی نوجوانانی که به سن قانونی نرسیده اند نیز لحظه شماری می‌کنند تا بعد از رسیدن به 18 سالگی عمل کنند!!

انگیزه افراد از جراحی بینی متفاوت است: ممکن است بعضی به دلیل نارضایتی از اندازه و فرم بینی، برخی به دلیل تنوع و خسته شدن از مدل قبلی دماغ خود و بعضی هم به دلیل مشکلات تنفسی اقدام به جراحی بینی کنند. اما مساله ای که مهم است این است که سوالات بسیاری در ذهن زیباجو قبل از عمل وجود دارد؛ برخی از افراد تا زمان رسیدن به پاسخ سوالات خود از عمل خودداری می‌کنند زیرا دچار حس ترس و تردید می‌شوند:

چه مدل بینی با صورت من بیشترین هماهنگی را دارد؟ آیا عمل بینی درد دارد؟ فرآیند بیهوشی چگونه است؟ اگر بینی بعد از عمل دلخواه من نباشد چه کنم؟ کدام دکتر جراح بینی معروف تر است؟ کدام دکتر مناسب ترین هزینه های جراحی بینی را دارد و…

یکی از فرم های بینی که اخیرا در ایران به شدت مورد توجه قرار گرفته مدل فانتزی یا عروسکی است. ما در این مقاله قرار است به شما هشدار دهیم که :” بینی عروسکی برای هر فرم صورتی مناسب نیست! ”

چه فرم صورت هایی برای عمل بینی عروسکی مناسب ترند!!

بینی فانتزی و عروسکی در واقع فرم خاصی از بینی است که در ابتدا بین کره ای ها بسیار باب شد! کره ای ها برای رسیدن به فرمی شبیه باربی این نوع بینی را انتخاب می‌کردند. با توجه به اینکه آنها اکثرا دارای اندام هایی ظریف و باریک هستند این نوع بینی ظرافت خاصی به چهره آن ها می‌بخشد. در نتیجه عمل بینی عروسکی دخترانه برای هر نوع بینی و صورتی مناسب نیست.

جراحان زیادی هستند که می‌توانند این نوع فرم بینی را پیاده کنند؛ اما دست یابی به یک بینی کاملا بی نقص نیازمند تغییرات زیادی متناسب با پروفایل بینی شماست. فقط یک جراح بینی چیره دست می‌تواند این تغییرات ظاهری را متناسب با فرم صورت شما ایجاد کند.

اساس جراحی بینی عروسکی

بینی عروسکی یکی از کوچک ترین نوع بینی ها با سربالایی واقعا قابل مشاهده است. در این عمل جراح ابتدا برآمدگی بینی و پیشانی زیباجو را بررسی میکند. نوع پوست، پایه بینی، ارتفاع بینی و پهنای ستون آن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. در درجه بعدی نیز با توجه به پوست و نوع بینی (به لحاظ گوشتی یا استخوانی بودن) نظر نهایی را در مورد نتیجه جراحی می‌دهد.

شاید در برخی مواقع برای نتیجه گیری بهتر لازم باشد پیوند غضروفی از گوش یا سپتوم بینی نیز گرفته شود.

توصیه می‌کنیم مقاله جراحی بینی عروسکی مطالعه کرده تا نکات مهم برای این نوع عمل را در یابید.

دلیل اصلی که بینی فانتزی مناسب هر چهره ای نیست

بیایید در ابتدا درباره بینی در صورت های ایرانیان صحبت کنیم!
ایرانیان اکثرا دارای بینی های بزرگ هستند. تمایل به کوچک کردن بینی در بین ایرانی ها بیشتر از کشورهای دیگر گزارش شده است. اشتیاق به کوچک شدن بینی و حداقل کردن آن باعث شده بیشتر از بقیه کشورها علاقمند به فرم عروسکی بینی باشند. همین طور رواج این فرهنگ غلط که کوچک بودن بینی معیار و ملاک زیبایی است باعث شده است تا افراد زیادی به سمت بینی های خیلی کوچک جذب شوند.

درباره آنالیز و تحلیل چهره ایرانی ها یک نکته بسیار مهم است بیشتر افراد گونه ها و فک کوچکی دارند. این عدم تناسب در صورت آن ها باعث میشود فکر کنند بینی بزرگی دارند. گاهی فقط با اصلاح این بخش هاست که نقص صورت ان ها برطرف می‌شود و نیازی به عمل بینی نیست.

به هر قیمتی عروسکی عمل نکنید !

بعضی اوقات به خصوص در مورد بینی های گوشتی و پوست ضخیم این نوع انتخاب به مجراهای تنفسی شما آسیب میرساند. در جراحی بینی گوشتی به دلیل تایپ بینی، این انتخاب اکثرا ناموفق خواهد بود. بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیم خطر تشکیل کلوئید یا گوشت اضافه دارند، همچنین جای زخم و بخیه این نوع بینی نیز دیرتر بهبود پیدا میکند. در بینی نوع پوست ضخیم عمل فانتزی دماغ گاهی باعث آسیب به مجرای تنفسی، مشکل تنفس و خروپف هنگام خواب و کلافگی فرد میشود. افرادی که دارای پوست های ضخیم هستند ورم صورت بعد از عمل بینی نیز احتمالا بیشتر خواهد بود.

از طرفی افرادی که زاویه لب و بینی بالایی دارند ( بالای 90 درجه) در صورتی که تحت عمل بینی فانتزی قرار بگیرند احتمالا دچار اختلالات تنفسی میشوند. چون در این نوع عمل زاویه به بالای 105 الی 110 درجه افزایش میابد. این نوع افراد نیز کاندید مناسبی برای جراحی بینی عروسکی نیستند و قبل از انجام عمل باید مشاوره های لازم به آن ها داده شود تا با دید بازتری در این مورد تصمیم بگیرند.

چه کسانی میتوانند بینی عروسکی و فانتزی داشته باشند

همانطور که گفتیم اساسا این نوع عمل برای هر زیباجویی مناسب نیست.

افرادی که دارای بینی های استخوانی و پوست نازک هستند برای این نوع جراحی کیس های مناسبی هستند. در این نوع بینی هرچه بینی بزرگتر باشد به عکس نتیجه بهتری نیز دریافت میشود. بهتر است برای دریافت بهترین نتیجه در جلسه مشاوره با جراح بینی، تمامی موارد مد نظر هم توسط شما هم توسط جراح بینی مطرح و بررسی شود.

به خاطر داشته باشید بهترین جراح بینی علاوه بر مهارت و زبردستی در انجام اعمال جراحی مشاوری دلسوز و مهربان نیز هست. فردی که رضایت زیباجو برای او حرف اول را میزند. یک جراح موفق در درجه اول یک مشاور موفق است 😊

همچنین ببینید

از چه راهی چین و چروک پوست را از بین ببریم؟

کلینک‌های زیبایی همانند کلینیک پوست پاسداران بهترین روش‌های زیبایی را برای از بین بردن مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *