آخرین خبرها

متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی با طرح های جذاب

فروشگاه قاب گوشی مجموعه کلی از انواع قاب و گارد مناسب هر تلفن همراه است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر اساس سلیقه، جدیدترین مدل های روز را بخرید. در این مجموعه ها علاوه بر قاب میتوانید سایر لوازم جانبی گوشی را نیز خریداری نمایید، البته فروشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که در این میان سامیت کیس به عنوان یکی از متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی با طرح های جذاب انتخاب ایده آل برای افرادی است که قصد دارند گارد گوشی خود را تعویض کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مدل های متفاوت انواع گارد و قاب گوشی در این فروشگاه بپردازیم.

بهترین فروشگاه قاب گوشی در ایران

بدون شک یکی از ویژگی های های منحصر بفرد بهترین فروشگاه قاب گوشی داشتن محصولات متنوع است، در واقع تنوع محصولی سبب می شود که مشتریان با دست باز تر انتخاب کنند. تنوع محصولی بالا امکان خرید های متنوع را فراهم می کند، در سامیت کیس می توانید انواع گارد گوشی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید که این محصولات شامل موارد زیر هستند:

قاب گوشی ژله ای

بدون شک اولین گارد موجود در فروشگاه قاب گوشی، نمونه های ژله ای هستند که به دلیل سادگی در طرح و شکل با قیمت بسیار پایین به فروش می رسند. این پلاستیک منعطف با داشتن حالت کشسانی قوی به خوبی گوشی را احاطه کرده و در صورت افتادن آن تا حد زیادی از بروز خط و خش به قاب گوشی جلوگیری می کند.

طراحی ساده و شیشه ای آن به شما امکان طراحی های متنوع را می دهد، به گونه ای که می توانید طرح های دلخ خواه خود را در قالب برچسب یا نقاشی با لاک یا گواش روی آن پیاده سازی کنید. در مقابل ممکن است برخی افراد تمایل به تغییر شکل ظاهری گوشی خود نداشته باشند از این رو انواع قاب ژله ای شفاف این امکان را برای آنها فراهم می کند.

قاب گوشی چرمی

اگر به دنبال یکی از شیک ترین گارد های گوشی هستید پیشنهاد می کنم به قسمت قاب های چرمی بروید که نمونه آن در انواع فروشگاه قاب گوشی در ایران یافت می شود. استفاده از چرم مصنوعی در ساخت این گارد باعث به حداقل رسیدن وزن آن می شود و بدون سر خوردن می توانید برای مدت طولانی آن را در دست بگیرید. این متریال خیلی ساده تمیز می شود و در صورت لکه دار شدن می توانید آن را با یک پارچه نمدار پاک کنید. بدون شک گارد گوشی چرم می تواند در استایل شما تاثیر زیادی بگذارد و می توانید آن را با کیف پول، کمربند و حتی رنگ کفش خود ست کنید.

قاب گوشی پارچه ای

یکی از مدل های متفاوت از انواع قاب گوشی در بازار که با داشتن قیمت مناسب از کیفیت عالی برخوردار است، انواع قاب های گوشی پارچه ای است. در واقع می توان آن ها را جز جدید ترین مدل های گارد گوشی معرفی کرد چرا که به دلیل داشتن جنس پارچه ای از کیفیت و امنیت بیشتری برخوردار هستند. البته این مدل گاردها نمی توانند امنیت گوشی شما را در زمان افتادن از ارتفاع بلند تضمین کنند اما در ارتفاع کم می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ خط و خش روی بدنه گوشی ایجاد نمی شود.

قاب گوشی ترکیبی

سامیت کیس به عنوان یک مرجع کامل از انواع گارد و قاب گوشی، با اراده انواع قاب گوشی ترکیبی جدید ترین مدل را به بازار عرضه نموده است. در تولید این قاب ها از متریال متنوعی استفاده شده و میتوان آن را به یک وسیله دست ساز چهل تکه تشبیه کرد. این گارد ها طراحی های متنوعی دارند و معمولا از قسمت لبه ها از متریال ضربه گیر استفاده می شود و در قیمت پشت آن چرم یا فیبر کربن به کار میرود.

قاب گوشی سیلیکونی

در متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی می توانید شاهد طرح های متنوع از انواع گارد گوشی سیلیکونی باشید. یکی از متداول ترین محصولاتی که با داشتن طراحی های جذاب، انعطاف پذیری بالا و کیفیت عالی انتخاب ایده آلی به نظر می رسد. این مدل قاب ها به دلیل داشتن حالت کشسانی به خوبی گوشی را احاطه کرده و از نفوذ آب جلوگیری می کنند.

قاب گوشی چوبی

در یکی از بخش های متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی، طراحی های چوبی را خواهید دید که در عین جذاب بودن بسیار شیک و کلاسیک هستند. از مهم ترین مزایای این کالا می توان به وزن سبک آن اشاره کرد به علاوه با تنوع محصولی بالا امکان استفاده به عنوان قاب سامسونگ، شیائومی، هواوی، سونی و…. را فراهم می نماید. متریال اصلی این گارد متریال چوب مصنوعی است که مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد و به نوعی بسیار خوش دست است.

قاب گوشی فیبر کربن

یکی از جدیدترین محصولات در فروشگاه قاب گوشی است که به دلیل داشتن قابلیت های منحصر به فرد انتخاب ایده آل برای افرادی که به دنبال تک بودن هستند، است. در تولید این کالا از فیبر کربن استفاده می شود که از تعریق و سر خوردن گوشی جلوگیری می کند، علاوه بر این به دلیل رنگ پذیری بالا در طراحی های متنوع به بازار عرضه می شود. این گارد گوشی کاملا ضد ضربه است و به دلیل استحکام بالا به خوبی گوشی را در خود جای می دهد و از بروز خط و خش جلوگیری می کند.

مهم ترین نکات در زمان خرید از متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی

علاوه بر جنس و طرح گارد گوشی توجه به برخی نکات در زمان خرید این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است که شامل موارد زیر هستند:

قیمت

در متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی اگر به دنبال یک محصول کاربردی هستید که در عین قیمت مناسب ماندگاری خوبی نیز داشته باشد پیشنهاد می کنیم که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید، در واقع قیمت هیچگاه معیار اصلی خرید نیست.

مدل گوشی

در سال های اخیر گوشی های مشابه زیادی تولید شده که در نگاه اول نمی توانید تفاوت آن ها را تشخیص دهید پس توجه داشته باشید که حتما گارد مناسب و هم مدل گوشی خود را خریداری نمایید، چرا که هر گار متناسب با قاب فابریک گوشی ساخته شده و به سادگی می تواند با احاطه کردن تمام اطراف گوشی از نفوذ آب و بروز خط و خش جلوگیری کند.

جنس گارد گوشی

برخی گوشی ها به صورت وایرلس شارژ می شوند و در بسیاری از گارد های ترکیبی از قطعات فلزی استفاده می شود که این امر باعث تداخل در شارژ دهی به گوشی می شود در زمان خرید از فروشگاه قاب گوشی به این نکته دقت کنید.

قاب گوشی یک تکه

قاب های 360 درجه ای که در برخی فروشگاه قاب گوشی به فروش میرسند محدودیت هایی را به همراه دارند از این رو نمی توانید برای تمام گوشی ها از آن ها استفاده کنید، در واقع این قاب های سه تیکه در زمان نصب بخشی از صفحه گوشی که گلس دارد را می پوشاند و ضخامت گلس مانع از چفت شدن قطعات آن می شود.

جمع بندی

در متنوع ترین فروشگاه قاب گوشی با طرح های جذاب شما می توانید انواع مدل های گارد گوشی را ببینید و با توجه به قیمت و بر اساس سلیقه خود یکی از مدل های طرح های زیبای آن را  خریداری نمایید. سامیت کیس به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع قاب گوشی سامسونگ، شیائومی، سونی، هواوی، آیفون و دیگر برند های برتر دنیا با قابلیت سفارش و ارسال به سراسر دنیا به عنوان معتبر ترین مجموعه شناخته شده است. برای سفارش انواع گارد با کیفیت و قیمت متنوع و طراحی های به خصوص می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *