آخرین خبرها
مدیریت مالی شخصی

معرفی برترین نرم افزار های مالی و مدیریتی پارمیس

با استفاده از نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس یا نرم افزار حسابداری آنلاین به راحتی می توانید حساب درآمد و هزینه ماهانه یا سالانه خود را داشته باشید و به راحتی آن‌ها را برنامه ریزی و کنترل کنید.

نرم افزار ERP

مزایا نرم افزار ERP پارمیس

برای کسب عنوان بهترین نرم افزار ERP مالی یکپارچه، نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند. در گروه های اقتصادی، امکان مدیریت بخش های مختلف به صورت یکپارچه و مرتبط از دغدغه های اصلی مدیران و تصمیم گیران گروه است. ویژگی های نرم افزار ERP پارمیس استار:

  • امکان مدیریت یکپارچه بخش های مختلف سازمان با نرم افزار ERP پارمیس
  • ارائه انواع درگاه ها و کانال های خرید و فروش با نرم افزار ERP پارمیس
  • امکان ثبت و مدیریت امور مختلف مرتبط با نیروی انسانی مانند حقوق و دستمزد
  • ثبت و انطباق امور مربوط به تولید از قبیل برنامه ریزی و تامین مواد لازم
  • این با سایر بخش های اطلاعات و ذخیره سازی CRM یکپارچه شده است
  • حسابداری با روش حسابداری دائمی با نرم افزار ERP پارمیس

نرم افزار بازرگانی

مزایا نرم افزار بازرگانی پارمیس

از جمله مزایای نرم افزار بازرگانی پارمیس امکان صدور انواع فاکتور و وجود ارتباط کامل بین این روابط می باشد. از طرفی می توان انواع تخفیف ها و پروموشن ها، مدیریت واردات و غیره را تعریف کرد که بدون شک برای اینکه نرم افزار بازرگانی پارمیس عنوان بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی را به خود اختصاص دهد باید دارای چنین مزایایی باشد:

  • ارائه جشنواره های تخفیف، تبلیغات و جوایز با محدودیت محصولات، مشتریان و معرفی آن‌ها در بازه های زمانی مختلف.
  • محاسبه خودکار مالیات و ارزش افزوده و ارائه گزارشات استاندارد فصلی و گزارش ارزش افزوده خرید و فروش بر اساس استانداردهای سازمان امور مالیاتی.
  • گزارش های آماری دقیق از وضعیت خرید و فروش محصولات
  • ارتباط با زیر سیستم فروشگاه اینترنتی
  • پورتال وب با زیر سیستم نرم افزار تجارت وب
  • ارتباط با زیرسیستم هوشمند پارمیس
  • ارتباط با اعلان زیر سیستم (پیامک، ایمیل)
  • ارتباط یکپارچه با زیرساخت انبار
  • امکان افزایش یا کاهش لیست قیمت ها به صورت مجموع و درصد با قابلیت تغییر قیمت به بالا و پایین
  • امکان تسویه فاکتورها بر اساس وجه نقد و اسناد دریافتی و پرداختی طی تماس مستقیم با سامانه تحویل فاکتور و خزانه.
  • امکان جستجوی پیشرفته در فاکتورها با تاریخ، مبلغ، نام فروشنده، نام خریدار، مسیر و غیره.
  • ارتباط با زیرسیستم مدیریت پیام و ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان و مدیران
  • امکان پیوست مدارک و فایل های مورد نیاز به هر فاکتور

نرم افزار حسابداری

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

به کمک هر یک از این نرم افزار حسابداری جامع تولیدی این سازمان، می­توانید مدیریت امور مالی شرکت خود را در دست گرفته و در این رابطه بسیار موفق عمل کنید. به این ترتیب، می­توان بهره ­وری خود را در حین کار بالا برده و با نرم افزار حسابداری پارمیس ذهن خود را روی کارهای مهم دیگر نیز متمرکز کرد.

شما در هر نوع کسب و کاری که در حال فعالیت باشید از نرم افزار حسابداری فروشگاهی تا تولیدی و بازرگانی، با بخش های متنوع مختص به همان زمینه قابل دسترسی و استفاده میباشد.

کسب و کار شما در چه حیطه ایی مشغول است؟ در کنار پارمیس تفاوتی ندارد شما درهر زمینه ایی که فعالیت داشته باشید از خصوصیات و ویژگی های همان قسمت می‌توانید استفاده نمایید. حوزه کاری شما هرچه که باشد اعم از نرم افزار حسابداری تولیدی بازرگانی یا فروشگاهی تفاوتی در این امر نخواهد داشت پارمیس همراه شما خواهد بود.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس شاید در گذشته با حسابدارانی برخورد داشته­اید که، همواره از کار زیاد خود شکوه کرده و از نداشتن وقت لازم برای انجام کارهای دیگر خود می­نالند. بالاخص در روزهای آخر هر ماه که زمان واریز حقوق کارمندان بوده و کوهی از کار بر سرشان می­ریخت. در این مواقع، آن­ها همواره نگران بروز اشتباهی در محاسبات انجام­شده نیز بودند.

محاسبه تمامی موارد مهم در فیش حقوقی کارکنان از جمله کسورات، اضافی­کاری­ها، پاداش و موارد دیگر وقت زیادی از حسابداران می­گرفت. در این میان، فقط کافی بود که خطا و اشتباهی در کار پرسنل رخ بدهد که داد آن­ها را در می­آورد. سر منشاء تمامی این مشکلات، به دلیل استفاده از نرم افزارهای رایج تحت ویندوز و یا روش­های دستی بود.

ولی در حال حاضر، دیگر این روش­های منسوخ­شده کارایی نداشته و شرکت­ها ملزم به استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد هستند. روشی جدید و کارآمد که با استفاده از آن پیشرفت را برای سازمان به ارمغان می­آورید. مدیریت منابع انسانی جزو با اهمیت ترین موضوعات برای هر شرکتی می‌باشد. از این جهت در زمینه منابع انسانی نرم افزار حقوق و دستمزد همراه شما خواهد بود. به عنوان مثال مدیریت کارکنان در قسمت حقوق و دستمزد ان ها را میتوان به این نرم افزار حقوق و دستمزد سپرد.

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار پارمیس هر شرکتی بسته به حوزه کاری خود، کالاها و دارایی هایی را در انبار نگهداری می کند. بنابراین، از اهمیت انبارداری در مدیریت و کنترل سازمان ها نمی توان غافل شد. اما به کمک نرم افزار انبارداری انجام این کار آسان تر از چیزی است که فکرش را بکنید. آگاهی از میزان موجودی کالاها یکی از موضوعات مهمی است که شرکت ها توجه ویژه ای به آن دارند.

استفاده از نرم افزار انبارداری پارمیس به عنوان ابزاری کارآمد اطلاعاتی مفید را در رابطه با مقدار موجودی انبار در اختیار مدیران قرار می دهد.  به کمک این اطلاعات است که، سازمان ها می توانند بهترین تصمیم ها را در رابطه با خرید محصولات تولیدی بگیرند.

شرکت دور اندیش پارمیس با درنظر گرفتن هدف های مهم در کسب و کارهای متنوع به طراحی این نرم افزار انبار پرداخته است تا در نتیجه به کم شدن خدمات بعد از فروش و هرچه بیشتر شدن رضایت مندی ها از مجموعه شما برسیم.

این موارد مانند اخطاری جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد های فاسد شدنی، رمز میله ایی در محصولات، اطلاع داشتن از وضعیت موجودی کالاهای انبار، مکانی که انبار در ان قرار گرفته و غیره میباشند. نرم افزار انبار ارائه شده به گونه ایی کاملا اتوماتیک تولید اسناد حسابداری را قابل انجام میکند در بخش بارکد های محصولات، شماره سریال کالاها و غیره.

مزایا نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس

نرم افزارهای حسابداری به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول نرم افزارهای استفاده شخصی و نرم افزارهای شخصی به نام موبایل یا نرم افزار مدیریت مالی شخصی. دسته دوم نرم افزارهای مخصوص کسب و کار هستند. در این مقاله در مورد نرم افزار حسابداری موبایل یا مدیریت مالی شخصی صحبت می کنیم. نرم افزار حسابداری موبایلی یک اپلیکیشن موبایل برای محاسبه، ثبت و ثبت هزینه ها و درآمدهای شخصی و خانوادگی است. نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده می باشد. این نرم افزارها تک کاربره بوده و بر روی گوشی موبایل قابل ذخیره بوده و نیازی به سرور ندارند.

نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس با در نظر گرفتن تمامی نیازهای یک فرد به نرم افزاری طراحی و تولید می شود که تمامی جنبه های زندگی و هزینه های یک فرد را شامل می شود. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند تعریف تمامی حساب ها، درج دریافت و پرداخت، وام، تعریف فاکتور، ارائه گزارش های متعدد، تعریف چک، بودجه های آینده و گذشته، تنظیمات کاربرپسند و فیلم های آموزشی می باشد. .. این اپلیکیشن برای استفاده آسان و راحت تر ساخته شده است.

با نصب نرم افزار مدیریت مالی شخصی می توانید به راحتی تمامی مسائل مالی خود را مدیریت کرده و گامی مهم و موثر در جهت بهبود درآمد و هزینه، خانواده و پس انداز خود بردارید.

جمع بندی

در این مقاله ارزشمند در مورد نرم افزار مدیریت مالی شخصی، نرم افزار ERP، نرم افزار بازرگانی، نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس به طور کامل صحبت کردیم. برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار های مالی و مدیریتی پارمیس با شماره 02187758 تماس و یا به www.ParmisIT.com  وبسایت مراجعه فرمایید.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *