آخرین خبرها

نکات عکاسی از ژست عروس و داماد

بنابراین، روز بزرگ فرا رسیده است. شما در زمان مقرر در محل برگزاری عروسی هستید. شما مسئول حفظ این روز مقدس هستید. مهم است که لیستی از ژست عروس و داماد را قبل از رسیدن به این لحظه در نظر گرفته باشید.

داشتن یک لیست پیش ساخته از عکس ها و ژست های ضروری بسیار مفید است. اگر به فکر شروع حرفه ای در آتلیه عروس اصفهان هستید، مهارت های خود را به عنوان یک عکاس عروسی تقویت کنید ، این راهنما برای شماست.

عکاسی عروسی

درست مانند هر شغلی، مراحل خاصی وجود دارد که می توانید برای آماده شدن بهتر خود برای روز کاری انجام دهید. در اینجا لیستی از برخی از اقدامات برای آماده شدن بهتر برای عکاسی روز عروسی وجود دارد. از جمله ملاقات با زوج قبل از روز بزرگ و برنامه ریزی یک جلسه نامزدی تا بتوانند احساس کنند که از عروسی چگونه عکس می گیرید. از بهترین آتلیه در اصفهان میتوان به آتلیه روبان ، آتلیه عکاسخانه ، آتلیه ریحان و آتلیه میلان اشاره نمود.

ملاقات قبل از روز عروسی

چند هفته قبل از روز عروسی واقعی با عروس و داماد مشاوره قبل از عروسی داشته باشید. در مورد جدول زمانی رویدادشان، ایده هایی که دارند، و هر عکس و پرتره ای که در روز عروسی خود می خواهند داشته باشند، بحث کنید. این نه تنها فهرست دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید هنگام عکاسی، عکس های رسمی بگیرید، بلکه اغلب نگاهی اجمالی به پویایی خانواده و روابط بین افرادی که قرار است در آن شرکت کنند را به شما می دهد.

جلسه نامزدی

همیشه ایده خوبی است که یک جلسه نامزدی در مراسم عروسی خود قرار دهید. اکثر عکاسان عروسی از این جلسه به عنوان احساسی برای چگونگی وضعیت زوج ها در روز عروسی خود استفاده می کنند. این یک موقعیت بسیار کمتر استرس زا است همچنین برای یادگیری نحوه تعامل زوج ها با یکدیگر، میزان جهت گیری آنها و اینکه آیا آنها قبلاً آرام هستند یا عکس های زیادی در ذهن دارند.

به عنوان یک عکاس عروسی، زمانی را صرف گفتگو با زوج ها کنید و درباره آنها بیشتر بدانید. در روز عروسی، زمان کمی برای صحبت کردن و یادگیری بیشتر در مورد آنها خواهید داشت، این زمان را برای ایجاد یک دوستی اختصاص دهید.

وقتی زن و شوهر به شما اعتماد کنند، در روز عروسی به شما کمک بیشتری می‌کنند، از جمله لبخندهای واقعی و نگرش آرامی که بدانند می‌توانند برای گرفتن عکس‌های عروسی خود به شما وابسته باشند.

نکاتی برای طبیعی نگه داشتن ژست عروس و داماد

آیا تا به حال احساس ناخوشایندی برای ژست گرفتن از یک زوج در روز عروسی کرده اید؟ خیلی وقت ها عروس و داماد عادت به ژست گرفتن با هم ندارند. وظیفه شما این است که نشانه ها و مثال های کلامی ارائه دهید تا به آنها کمک کنید راه خود را برای موقعیت طبیعی پیدا کنند. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. بیایید برخی را در اینجا بررسی کنیم.

به زبان بدن آنها توجه کنید

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که چگونه زن و شوهر با یکدیگر تعامل دارند. آیا آنها خجالتی هستند؟ آیا جلوی دوربین ناراحت به نظر می رسند؟ یا کاملاً برعکس هستند، توجه را از بین می برند و آزادانه حرکت می کنند، اهمیتی نمی دهند که چه کسی تماشا می کند؟ به زبان بدن آنها توجه کنید.

به مرزها احترام بگذارید

احترام گذاشتن به نحوه تعامل زن و شوهر با دوربین بسیار مهم است زیرا هرگز نمی خواهید عروس و داماد را مجبور کنید به گونه ای ژست بگیرند که با آن راحت نیستند. برخی از زوج ها از بوسه های شیرین پیشانی متنفرند، در حالی که برخی دیگر عاشق ساختن قلب با دست و بوسیدن هستند و فراموش می کنند که دیگری وجود دارد.با یادگیری نحوه تعامل زن و شوهر با یکدیگر، ایده بهتری خواهید داشت که در روز بزرگ چه چیزی از آنها بخواهید و در ازای آن، آنها به شما ژست عروس و داماد طبیعی و واقعی می دهند.

نشانه بدهید

همچنین، به یاد داشته باشید که به زوج نشانه های کوچکی برای خنده طبیعی بدهید. برای مثال به زوج ها که 20 ثانیه بدون نگاه کردن به چشمان یکدیگر نگاه کنند. آنها معمولاً در نهایت به خنده می افتند. نکته عالی دیگر این است که از داماد بخواهید اولین باری که عروس را دید چه احساسی داشت، یا اولین قرار ملاقاتشان را به خاطر بیاورد، اولین باری که فهمید او را دوست دارد. اینها نشانه های احساسی هستند که خنده، اشک و حالات واقعی صورت را ایجاد می کنند.

اشتباهات ژست عروس و داماد

بسیاری از عکاسان عروسی در مورد ژست هایی که باید یا نباید در طول عکاسی عروسی استفاده شوند، اختلاف نظر دارند. اما این چند چیز است که می‌خواهید در مراسم عروسی از انجام آنها اجتناب کنید تا ژست‌هایتان به بهترین شکل ظاهر شوند.

به زوج ها یادآوری کنید که چشمان خود را ببندند و شانه های خود را شل کنند. سیاری از زوج های عروسی وقتی دوربین را به صورتشان نزدیک می کنید، عصبی می شوند. اغلب آنها فراموش می کنند که هنگام بوسیدن چشمان خود را ببندند و شانه های خود را به چانه نزدیک کنند. مهم است که به سرعت به این موضوع توجه داشته باشید و به زوج یادآوری کنید که استراحت کنند و لذت ببرند. یک نشانه بدهید و یک قدم به عقب برگردید.

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک عکاس در حالی که زن و شوهر آرام و صمیمی می شوند صحبت کند و بهترین فرصت را برای عکاسی به دوربین می دهد. برخی از عکاسان در طول عکاسی با لحظات مهم زیادی در روز عروسی اتفاق می افتد که گاهی اوقات احساس می شود همه چیز عجله دارد و عروسی قبل از شروع به پایان رسیده است. به خود و عروس و دامادتان یادآوری کنید که آرام باشید، در لحظه حضور داشته باشید و با ارائه ایده هر ژست عروس و داماد، سرعت خود را کاهش دهید.

روبان، آتلیه اصفهان با تیم عکاسی حرفه ای خود، آماده ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد با کیفیت تضمین شده و قیمت مقرون به صرفه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما آتلیه روبان تماس حاصل فرمایید.

همچنین ببینید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید. فرقی نمی‌کند که چه متراژی در اختیار دارید یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *