آخرین خبرها

معرفی مزایای استفاده از هولوگرام ها و لیبل های اختصاصی

چاپ هولوگرام و لیبل یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند به تبلیغات شما بسیار کمک کند. این کار سبب می‌شود تا محصولی که عرضه می‌کنید، خاص شده و بتوانید به شکل راحتی این نوع از محصولات را به مشتریان خود عرضه کنید. معمولا هولوگرام‌ها به برچسب‌های رنگین کمانی گفته می‌شود که به صورت اختصاصی برای یک محصول خاص تولید می‌شوند و غالبا نیز بر روی کارتن محصولات و گاهی بر روی خود محصولات درج می‌شوند. این هولوگرام‌ها شامل نام برند، شماره پیگیری و چند مولفه مهم دیگر می‌باشند.

انواع هولوگرام

برای آن که بتوانید انواع هولوگرام‌ها را هرچه بهتر و دقیق‌تر بشناسید، صرفا لازم است بدانید که این هولوگرام‌ها در دسته‌بندی‌های گسترده و بسیار متنوعی قرار می‌گیرند که می‌توانیم به طور کلی در 17 دسته آن‌ها را طبقه بندی کنیم. چند مورد از مهم‌ترین هولوگرام‌ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد که بتوانید هرچه بهتر و دقیق‌تر آن‌ها را بشناسید و با کاربردهای آن‌ها آشنا شوید. این کار سبب می‌شود تا انتخاب کردن و سفارش هولوگرام‌ برایتان کار بسیار ساده‌تری شود.

هولوگرام آماده

اولین مدل که جزو ساده‌ترین مدل‌های هولوگرام نیز می‌باشد، با نام هولوگرام آماده شناخته می‌شود. این هولوگرام‌ها صرفا دارای نام original و یا اصل بر روی خود بوده و می‌توانید برای جلوه دادن و کمی ارزش بخشی به محصول خود از آن‌ها استفاده کنید.

هولوگرام دو بعدی

مدل بعدی که همچون هولوگرام آماده به تعداد زیادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید، مربوط به هولوگرام‌های دو بعدی می‌شوند. در چاپ این نوع از هولوگرام‌ها معمولا اطلاعات و حروف و کلمات مختلف به صورت دو لایه و یا چند لایه بر روی هم چاپ شده‌اند.

در صورتی که به این هولوگرام‌ها از زاویه‌های مختلفی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این لیبل‌ها حالت رنگین کمانی دارند و دارای چند حرف درهم و برهم هستند. معمولا این مدل از هولوگرام‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که در ابعاد مختلفی باشند و به شکل‌های مختلف دایره، مربع و مستطیل بر روی محصولات درج شوند.

هولوگرام سه بعدی

مدل بعدی هولوگرام‌ها را می توانیم مربوط به هولوگرام‌های سه بعدی بدانیم. این نوع از برچسب‌ها دارای دو ویژگی عمق و رنگ بندی هستند که سبب می‌شود اختلاف فاحشی بین آن‌ها و همچنین هولوگرام‌های دو بعدی و معمولی به وجود بیاید. بالاترین میزان امنیت در هولوگرام‌های سه بعدی نهادینه شده است و به همین خاطر نیز برای مواردی همچون گارانتی‌های گوشی‌های تلفن همراه، لپ تاپ، ساعت‌های هوشمند و به طور کلی برای تمامی محصولات با ارزش برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هولوگرام ماتریکس نقطه‌ای

مدل بعدی از این هولوگرام‌ها را می‌توانیم با نام لیبل‌های ماتریکس نقطه‌ای بشناسیم. این نوع از هولوگرام‌ها معمولا با استفاده از صدها هزار نقطه ساخته می‌شوند که به جهت بالاتر بردن امنیت آن‌ها می‌توانیم آن‌ها را با لیبل‌های دو بعدی و سه بعدی نیز ترکیب کنیم. هر قدر میزان و تعداد نقطه‌های استفاده شده در این نوع از هولوگرام‌ها بیشتر باشد، می‌توانیم بگوییم که میزان امنیت آن‌ها نیز بالاتر است.

مزیت‌های استفاده از هولوگرام‌ها

اما چه مزیت‌ها و نکات مثبتی در پی استفاده از لیبل‌ها و هولوگرام‌ها بر روی محصولات و کالاها وجود دارد که سبب می‌شود افراد زیادی امروزه به دنبال خریدن این لیبل‌ها به صورت اختصاصی و استفاده از آن‌ها باشند؟

افزایش امنیت

اولین موردی که معمولا بیشتر افراد نیز از آن مطلع هستند، مربوط به بالاتر بردن میزان امنیت است. زمانی که بر روی محصولات خودتان از لیبل یا همان هولوگرام اختصاصی استفاده کنید، متوجه می‌شوید که میزان کپی کردن از روی محصولات شما بسیار کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب می‌توانید همان جنس اصلی خودتان را در بازار به فروش برسانید.

معرفی محصول

مورد بعدی آن است که با استفاده از انواع لیبل‌ها می‌توانید محصول مورد نظر خودتان را به خوبی به مشتریان خود معرفی کنید. به همین دلیل نیز مشتریان شما زمانی که محصول شما و یک محصول مشابه را ببینند، به راحتی می‌توانند متوجه تقلبی و اصل بودن اجناس شده و محصولی که اصل می‌باشد را خریداری کنند.

طول عمر بالا

مزیت بعدی که در این زمینه وجود دارد در خصوص طول عمر بالایی است که این نوع از لیبل‌ها دارند. مسلما هر قدر طول عمر لیبل‌ها بالاتر باشد، به شکل ساده‌تر و راحت‌تری می‌توانید آن‌ها را نگهداری کرده و مورد بررسی قرار دهید که آیا محصول مورد نظر شما که دارای این نوع از لیبل است، اصل می‌باشد و یا صرفا یکی از محصولات تقلبی موجود در بازار است.

جمع‌بندی

درخصوص مزیت‌های قیمت هولوگرام و همچنین چاپ لیبل مطلع شدید، برای آن که بتوانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید، صرفا کافی است تا با موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، همکاری داشته باشید. با این کار می‌توانید به شکلی ساده و راحت نسبت به انجام کار مورد نظر خود اقدام کرده و هولوگرام‌هایی که نیاز دارید را تولید کنید. فراموش نکنید که رعایت کیفیت می‌تواند یکی از نکات بسیار مهم در این زمینه به حساب بیاید و به هیچ وجه نباید نسبت به آن با سهل‌انگاری رفتار کنید.

 

برگرفته از وب سایت https://www.iran-hologram.com/

 

همچنین ببینید

تفاوت اشتراک‌‌های اسپاتیفای چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع و تفاوت اشتراک‌‌های اسپاتیفای صحبت کنیم. اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *