آخرین خبرها

میشه از بازی کردن پول درآورد؟

فروش اکانت کلش که با هدف دستیابی به مراحل بالای این بازی امروزه توسط سایت‌‎های مختلفی انجام می‌شود که می‌تواند منجر به کسب درآمد افراد متعددی از این بازی شود. شرط دستیابی به این درآمد شرکت در مراحل بالای آن می‎‌باشد اما رسیدن به این مراحل برای عده‎‌ای امری بسیار دشوار بوده و آن‎‌ها را از ادامه راه منصرف می‌کند که با استفاده از خدماتی نظیر فروش اکانت کلش این افراد می‌توانند به راحتی به وارد مراحل بالاتر شده  و به کسب درآمد و رویای خود نزدیک‎‌تر شوند.

کسب درآمد از طریق بازی و سرگرمی که سال‎‌ها پیش شاید خنده‎‌دار و باورنکردنی به نظر می‌رسید امروزه تحقق یافته و افراد بسیاری تنها با شرکت و انجام بازی‎‌های مخصوصی مثل کلش آف کلنز و موفقیت در مراحل بالای آن می‌توانند به کسب درآمد قابل توجهی برسند. اما از آنجایی که رسیدن به مراحل بالا گاهاً حتی دو تا سه سال به طول می‎‌انجامد، ممکن است گیمرها نامید شده و انگیزه خود را از دست بدهند.  فروش اکانت کلش با هدف تسهیل ورود به مراحل بالاتر که توسط سایت‎‌های مختلفی انجام می‌شود، کمک می‌کند تا مسیر پیشرفت در بازی کوتاه‎‌تر شده و گیمرها با سرعت بیشتری به مراحل بالاتر ورود پیدا کنند.

فروش اکانت کلش به چه معنا است؟

بعضی از افراد بعد از طی کردن مراحل مختلف بازی کلش تصمیم به فروش اکانت خود یعنی فروش اکانت گوگل یا اپل آیدی خود می‌کنند و افراد متعدد و علاقمند به پیشرفت سریع در بازی اقدام به خرید اکانت این افراد می‌کنند. اما با توجه کلاهبرداری‎‌هایی که در این قضیه  ممکن است انجام شود، فرد خریدار می‎‌بایست سریع بعد از تحویل اکانت اقدام به تغییر رمز عبور اکانت فروشنده کند تا امکان هر نوع سوء استفاده‌‎ای وجود نداشته باشد.

خرید اکانت کلش آف کلنز و کسب در آمد

کلش از جمله بازی‎‌های معروفی بوده که توانسته چندین سال در بین گیمرها و حتی افراد عادی از محبوب‎‌ترین بازی‎‌های آنلاین که برای سیستم اندروید و آ یو اس طراحی شده، باشد. هدف نهایی این بازی جمع آوری طلا و اکسیر توسط سربازان از طریق حمله به سایر قبایل می‎‌باشد. جالب است بدانید که شرکت سازنده این بازی توانسته در سال 2014 به در آمد 1/7 میلیون دلار برسد و از معروف‎‌ترین گیمرهای این بازی می‌توان به جورج یاو اشاره کرد که از طریق پنج دستگاه تبلت و یا آی پد، 6 ماه به صورت تمام وقت آن را بازی نموده است.

بنابراین شما با ورود به این بازی با افراد قدرتمندی روبرو خواهید شد که سال‎‌ها در این بازی فعالیت نموده و قبایل و شهرهای خود را گسترش داده‎‌اند. پس پیشرفت در مراحل متعدد آن با وجود چنین افرادی ممکن است بسیار مشکل باشد. اما فروش اکانت کلش توسط سایت‎‌ها از جمله روش‎‌هایی برای آسان نمودن این مسیر می‎‌باشد. در واقع در صورتی که هنوز از تجربه کافی در این بازی برخوردار نیستید و توانایی رقابت با افراد متعددی که سال‎‌ها در این بازی مشغول بوده‌اند را ندارید بهتر است از طریق روش‎‌هایی چون خرید اکانت کلش و یا خرید الماس به قبیله‌‎ی خود کمک کنید و مسیر پیشرفت را فراهم نمایید.

چگونه اکانت کلش را خریداری نماییم؟

در فضای مجازی افراد متعددی هستند که به خرید و فروش اکانت کلش و یا سایر بازی‎‌ها مشغول هستند؛ اما حقیقت این است که با وجود افراد سودجو که از هر فضایی برای پیشرفت و کلاهبرداری استفاده می‌کنند، اعتماد به افراد مختلف خصوصاً کسانی که در پیج خود از هیچ شماره تماسی برخوردار نیستند امری غیرمنطقی و خطرناک می‎‌باشد. پس پیشنهاد می‌شود به جای اطمینان به افراد مختلف به سایت‎‌های معتبر و فعالی که در اینترنت مشغول به فروش اکانت کلش آف کلنز هستند مراجعه نموده و پس از مطالعه‎‌ی اطلاعات سایت به خرید اکانت بپردازید.

خرید اکانت یا خرید الماس کلش

در طول بازی کلش در واقع شما می‌بایست با پیوستن به دوستان خود قبیله‎‌ی خود را از طریق حمله با سایر قبایل، تجهیز کرده و گسترش دهید اما تجهیز قبیله نیازمند منابع مختلفی چون الماس، اکسیر، اکسیر سیاه می‎‌باشد. اما لزوم به دست آوردن این منابع شکست سایر قبایل بوده و در صورت شکست شما توانایی تجهیز قبیله‎‌ی خود را نخواهید داشت. در این صورت شما می‌توانید از دو روش خرید الماس و یا خرید اکانت برای پیشرفت در بازی استفاده نمایید.

برای خرید الماس، گیمر می‎‌بایست هزینه‎‌ی بیشتری نسبت به خرید اکانت بپردازد. از طرف دیگر خرید الماس می‌تواند یک نوع ریسک برای فردی که تسلط کامل بر این بازی و نحوه خرج کردن الماس‎‌ها ندارد باشد چرا که روش‎‌های متعددی برای خرج کردن الماس در این بازی وجود دارد و ممکن است گیمر الماس را در مکان‎‌هایی که ضروری نیست به اشتباه خرج کند. پس حتماً قبل از اقدام به خرید الماس در خصوص مصرف درست الماس تحقیق نمایید.

فروش اکانت کلش و کسب درآمد

در صورتی که تمایل دارید از این طریق به کسب درآمد برسید می‌توانید با ساختن چند اکانت و فعالیت و بازی همزمان اکانت‎‌های خود را ارتقا داده و دهکده‎‌ی خود را قوی و تجهیز کنید تا بعد از طریق ثبت آگهی و فروش این اکانت‎‌ها به سایر گیمرها به کسب درآمد برسید و یا این که می‌توانید اکانت‎‌های ضعیف را خریداری نموده و با کارکردن و قوی ساختن آن به کسب درآمد برسید. اما لازمه‌ی این کسب درآمد پایین‎‌تر بودن این قیمت از سایر افراد در ثبت آگهی می‎‌باشد. میزان درآمد در صنعت گیم به قدری افزایش یافته که می‌توان از آن به عنوان یکی از پول‌ساز‎‌ترین مشاغل دنیا یاد کرد که شاید میلیون‎‌ها فرد در سراسر دنیا در این حوزه مشغول به کار هستند. اما به طور کلی چه برای خرید و چه برای فروش اکانت کلش بهتر است سایت‎‌های مخصوص خرید و فروش آن استفاده نمایید تا بتوانید از مزیت‌‎های این سایت‎‌ها استفاده کنید. در واقع این سایت‎‌ها می‌توانند به کوتاه نمودن پروسه خرید و فروش اکانت کمک نمایند. در این سایت‎‌ها به شما قیمت‌‎های پیشنهادی داده می‌شود تا فروشنده و خریدار بتوانند راحت‎‌تر به توافق برسند اما باز هم در بعضی موارد می‌توانند خود خریدار و فروشنده قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهند.

در صورتی که به دنبال خرید و فروش اکانت امن هستید به شما سایت کوک سنتر را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت مرکزی تخصصی جهت خرید و فروش اکانت کلش بوده که به بازیکنان و خریداران آزادی و امکان ارائه‎‌ی قیمت پیشنهادی را داده تا به یک قیمت توافقی برسند. کوک سنتر با ساده سازی فرآیندهای طولانی و پروسه‎‌های مختلف سعی در ایجاد بستری امن در معاملات اکانت دارد. لازم به ذکر است که این اکانت‎‌ها واقعی بوده و توسط بازیکانان و گیمرهای قانونی ساخته می‌شود و امکان ارتباط از طریق شماره تلفن و.. جهت اطمینان خریداران در سایت قرار داده شده است. برای ارتباط و مشاهده‎‌ی سایت کوک سنتر می‌توانید به آدرس coccenter.net مراجعه نمایید.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *