آخرین خبرها

چرا باید فلش تبلیغاتی هدیه دهیم؟

هدایای تبلیغاتی، تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد و موفقیت یک کسب و کار دارند. به همین خاطر، انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی بسیار برای کسب و کارها اهمیت دارد. این روزها، شاهد تنوع بالایی از هدایای تبلیغاتی در بازار کشور ایران هستیم و دست شما برای خرید هدایای تبلیغاتی مختلف باز است؛ اما یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای هدیه دادن، فلش تبلیغاتی است.

فلش تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن، می‌تواند یکی از بهترین هدیه‌ها برای تبلیغات یک شرکت، کسب و کار و برند باشد. با این حال شاید هنوز شما برای خرید فلش‌های تبلیغاتی جهت هدیه دادن، متقاعد نشده‌ايد. پس با ما همراه باشید تا با دلایل خرید فلش تبلیغاتی آشنا شوید.

چرا باید فلش تبلیغاتی هدیه دهیم؟

دلایلی که نشان می‌دهند فلش تبلیغاتی، بهترین هدیه است

شاید تا به حال به فکر خرید هدایای تبلیغاتی مختلفی بوده‌اید؛ اما هیچ گاه به خرید فلش تبلیغاتی فکر نکرده‌اید. به‌هرحال، فلش تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی برای شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف باشد. این روزها بسیاری از شرکت‌ها نیز از این هدیه برای تبلیغات خودشان کمک می‌گیرند؛ اما چرا یک فلش می‌تواند تا این‌اندازه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی محبوب باشد؟

کاربردی بودن فلش

فلش تبلیغاتی، نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی کاربردی‌تر است. به طور مثال، ممکن است شما اقدام به خرید سررسید تبلیغاتی کنید و به مشتریان و یا مخاطبین خودتان هدیه دهید. واقعیت این است که فلش‌های تبلیغاتی، می‌توانند در هر زمان و مکانی برای افراد مورد استفاده قرار گیرند. به خصوص اینکه در دنیای دیجیتال، نیاز به منتقل کردن اطلاعات بسیار زیاد است.

تنوع زیاد فلش‌های تبلیغاتی موجود در بازار

شاید برای خرید برخی از هدایای تبلیغاتی، تنوع زیادی در بازار وجود نداشته باشد؛ اما در بازار کشور ایران امکان خرید انواع فلش تبلیغاتی وجود دارد. فلش‌های تبلیغاتی در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی به فروش می‌روند. همچنین، ظرفیت‌های این فلش‌ها متفاوت است. بنابراین، به غیر از تنوع طرح و ظرفیت هر یک از فلش‌ها، قیمت این فلش‌ها نیز با هم متفاوت هستند. پس شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، اقدام به خرید  فلش‌های تبلیغاتی نمایید.

امکان درج لوگو روی فلش تبلیغاتی

یکی دیگر از مزیت‌های خرید فلش تبلیغاتی، امکان درج لوگو و یا نام برند روی آن است. هر یک از شرکت‌هایی که دارای برند مشخصی‌اند، می‌توانند برای تبلیغات بیشتر روی فلش لوگو، نام برند فارسی و یا انگلیسی خودشان را درج کنند.

آیا امکان اضافه کردن فایل به فلش تبلیغاتی وجود دارد؟

شاید تا به حال تصور دادن یک هدیه تبلیغاتی به همراه یک فایل را نداشته‌اید؛ اما در حال حاضر، شما می‌توانید با خرید فلش‌های تبلیغاتی، فایل‌های مختلفی را نیز به مشتریان و مخاطبان خودتان تحویل دهید. در واقع، امکان اضافه کردن فایل به فلش تبلیغاتی وجود دارد و دست شما برای قرار دادن هر نوع فایلی درون فلش باز است.

برخی از کسب و کارها‌ترجیح می‌دهند که تیزر تبلیغاتی خودشان را در فلش تبلیغاتی قرار دهند. برخی نیز فایل‌های آموزشی، توضیحات برند، کاتالوگ محصولات و … را وارد فلش می‌کنند. تصور کنید که فلش هدیه داده شده توسط شما توسط مشتری یا مخاطبتان باز می‌شود و مشتری می‌تواند تیزر و یا کاتالوگ محصولات شما را مشاهده کند. به نظرتان مشتریان از این ایده جذاب خوشحال نمی‌شوند؟

آیا امکان اضافه کردن فایل به فلش تبلیغاتی وجود دارد؟

هزینه خرید فلش برای تبلیغات یک برند چقدر است؟

شاید تا به حال گزینه‌های زیادی را برای خرید هدیه تبلیغاتی بررسی کرده‌اید، ولی به خاطر قیمت این هدایا از خرید آن‌ها منصرف شده‌اید. به طور کلی، قیمت فلش تبلیغاتی بر اساس ظرفیت فلش، کیفیت فلش و همچنین شکل و طرح آن متفاوت است. بنابراین، نمی‌توان گفت که قیمت این فلش‌های تبلیغاتی چقدر هستند. لازم است که در ابتدا ظرفیت و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس در مورد قیمت خرید فلش تبلیغاتی، استعلام بگیرید.

جمع‌بندی

همه ما در این شک نداریم که دادن هدیه تبلیغاتی به مخاطب، می‌تواند بسیار به رشد یک کسب و کار کمک کند؛ اما شاید تا به حال هدیه تبلیغاتی مناسبی را انتخاب نکرده‌ایم. طبق توضیحات داده شده در این مقاله، فلش تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب شود. به خصوص اینکه امکان درج لوگو روی فلش و قرار دادن فایل در فلش وجود دارد. همه مخاطبین و حتی اطرافیان آن‌ها، می‌توانند از این فلش استفاده کنند و این یعنی هدیه تبلیغاتی شما فقط برای یک نفر نخواهد بود.

از کجا فلش تبلیغاتی تهیه کنیم؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش یکی از واردکنندگان عمده فلش تبلیغاتی است. ظرفیت فلش‌ها از 8 گیگ تا 64 گیگ هستند و مدل‌های متنوع فلزی، فلش کارتی و فلش اختصاصی با طرح دلخواه را به فروش می‌رسانند. برای دانلود لیست قیمت هدایای تبلیغاتی به سایت این شرکت مراجعه کنید یا با شماره 02188308440 تماس بگیرید.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *