آخرین خبرها

چرا خرید سرور بورس از الزامات موفقیت در بورس محسوب می‌شود؟!

نوسان شاخص بورس، این روزها فضای اقتصادی کشور را بیش از پیش ملتهب کرده است؛ به‌طوریکه سرمایه‌گذاران بازارهای سرمایه، با ضررهای گاها جبران‌ناپذیری روبه‌رو شده‌اند. در چنین شرایطی، یکی از مهم‌ترین مسائلی که این سرمایه‌گذاران با آن مواجه هستند، سرعت پایین و نامناسب اینترنت ایران است که سرور مجازی بورس گزینه برای این افراد به‌شمار می‌رود. درواقع،‌ شما با خرید سرور مجازی بورس ، از یک کامپیوتر با سرعت اینترنت بالا و پینگ یک میلی‌متر بر ثانیه برخوردار خواهید شد. مطمئنا می‌دانید که در بورس، شانس شما به ثانیه و صدم ثانیه وابستگی دارد، پس استفاده از این سرور، به شما کمک می‌کند با تسلط بیشتری به فعالیت در این بازار ادامه دهید. در ادامه‌ی این مقاله، سرور مجازی بورس و دلیل اهمیت آن را به تفصیل بازگو می‌کنیم.

حتی اگر در بازار بورس، فعالیت نداشته باشید، باز هم مطمئنا در تیتر اخبار روز، جملات اینچنینی را زیاد شنیده‌اید. اخبار مربوط به بازار بورس، در چند وقت اخیر و افزایش حضور مردم در این بازار نشانه‌ی چیست؟

بورس یکی از جمله بحث‌های داغ چند سال اخیر بوده؛ به طوری که در هر جمعی که وارد می‌شوید، صحبت از بورس و سود و زیان‌های آن است. در واقع، از چند سال گذشته تا به الان، بورس و بازارهای سرمایه، به یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرمایه‌گذاری مردم تبدیل شده‌اند. بعد از کاهش بی‌سابقه‌ی ارزش پول ملی، بسیاری به فکر سرمایه‌گذاری افتادند، تا بتوانند ارزش پول خود را حفظ کنند. در کنار بازارهای مسکن، طلا و ارز که دچار رکود شده بودند، این بار نوبت بازار سرمایه بود که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

بورس چیست؟

بورس اوراق بهادار (Stock Exchange) یا به اصطلاح بورس (Bource)، بازاری رسمی و سازمان‌یافته است که در آن، دارایی‌های مالی مانند سهام شرکت‌ها، اوراق مشارکت و… تحت قوانین خاصی، براساس عرضه و تقاضا معامله می‌شوند. سرمایه‌گذاران می‌توانند در بازار بورس، به خرید و فروش اوراق بهاداری مانند سهام اقدام کنند. بازار بورس، بازاری قانونمند است که هدایت وجوه مازاد افراد به سمت شرکت‌ها و صنایع را موجب شده و از این طریق، شرکت‌ها را تامین مالی می‌کند.

همان‌طور که پیشتر نیز عنوان کردیم، نداشتن دانش تخصصی باعث ایجاد ضررهای مالی جبران ناپذیری می شود. علاوه بر آن، یکی دیگر از مهم‌ترین پایه‌های انتخاب سهام مناسب در بورس، سرعت اینترنت است تا سرمایه‌گذاران بتوانند در بهترین زمان، مناسب‌ترین سهام را خرید و فروش کنند. قطعا واژه‌ی سرعت در ذهن سرمایه‌گذاران بورس، معنای متفاوتی را نسبت به دیگر افراد، تداعی می‌کند؛ چرا که با وارد شدن به دنیای بورس، پا در یک مسابقه‌ی سخت و تنگاتنگ گذاشته‌اند که ممکن است با لحظه‌ای درنگ شانس خود را برای بهترین معاملات از دست بدهند. مطمئنا با توجه به سرعت اینترنت در ایران و قطع و وصل شدن‌های مکرر آن، هر لحظه این امکان وجود دارد که شما معاملاتی ارزشمند را از دست داده و دچار زیان‌هایی جبران‌ناپذیر شوید.

راه‌حلی که برای این مشکل وجود دارد، استفاده و خرید سرور مجازی برای بورس است. با ما همراه باشید تا در ادامه سرور مجازی بورس را همراه با مزایا و معایب آن به تفصیل برایتان توضیح دهیم تا امکان ایجاد ضرر به حداقل برسد.

سرور مجازی بورس چیست؟

 سرور بورس ، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند کاربردهای گسترده‌ای را در انجام معاملات بورس از خود نشان دهد. درواقع، استفاده از بهترین سرور مجازی بورس ، به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که بتوانند معاملاتی را که درنظر دارند، با بهترین کیفیت به صورت آنلاین انجام داده و از سرعت سرور بورس بهره‌مند شوند.

در هنگام انجام معاملات بورسی، برای اتصال به سرور مجازی بورس ، نیازی نیست که یک اینترنت پرسرعت خانگی داشته باشید. این سرورها، قدرت بالایی در اجرای نرم‌افزارهایی که مربوط به تحلیل بازار هستند از خود نشان می‌دهند. شما با تهیه‌ی این سرور مجازی که بر پایه‌ی سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است، به یکی از پایدارترین و بهترین دیتاسنترهای کشور ( سرور مجازی بورس برج میلاد ) متصل خواهید شد که سرعتی بالا و پایدار را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مزایای خرید سرور مجازی بورس

در بورس، شانس شما به میلی ثانیه‌ها بستگی دارد! از این رو، هزینه کردن برای تهیه سرور مجازی بورس به نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود. خرید سرور مخصوص بورس ، با مزیت‌های بی‌شماری همراه است که مهم‌ترین آنان از این جمله‌اند:

▪        اینترنت پرسرعت و پایدار

سرور مجازی بورس ، به یکی از بهترین دیتاسنترهای موجود در کشور متصل می‌شود. این موضوع، به معنای برخورداری از پایدارترین اینترنت، بدون هیچ گونه قطعی و کندی است. پس می‌توانید با خیالی آسوده، به انجام معاملات خود بپردازید.

▪        قرار گیری در بالای صف خرید و فروش بورس

به دلیل پینگ پایین این سرور، احتمال اینکه شما در ابتدای صف ثبت سفارش قرار بگیرید، بسیار بالا خواهد بود. حال اگر همین سفارش را با یک اینترنت خانگی ثبت کنید، مشاهده خواهید کرد که ثبت سفارش بیش از هفتاد میلی ثانیه طول می‌کشد. این یعنی کاهش رتبه شما در صف ثبت سفارشات!

▪        دسترسی راحت بدون محدودیت زمانی و مکانی

با استفاده از سرور مجازی بورس ، می‌توانید در هر زمان و مکانی، معاملات خود را به راحتی انجام دهید و نیازی نیست برای انجام معاملات، خود را به خانه و یا محل کار، محدود کنید.

▪        دانلود فایل‌های مختلف

از سرعت سروری که خریداری می‌کنید، می‌توانید برای انجام امور دیگر مانند دانلود فیلم، اپلیکیشن و انجام بازی نیز استفاده کنید.

چرا خرید سرور مجازی بورس از ابر آراز، انتخاب عاقلانه‌ای است؟

ابر آراز به شما اطمینان می‌دهد که با خرید سرور مجازی بورس ، برنده‌ی معاملات خود باشید و درست در لحظه‌ی طلایی، با بیشترین سرعت ممکن، به خرید و فروش سهام بپردازید. مواردی که باعث می‌شود، ابرآراز با اطمینان، کسب سود شما را تضمین نماید، عبارت است از:

▪        امکان اتصال به سرور مجازی بورس با هر دستگاهی

یکی از مزایایی که با خرید سرور بورس بدست می‌آورید، این است که می‌توانید با خیال آسوده بر روی کاناپه منزل خود بنشینید و با گوشی یا هر وسیله‌ی دیگری، به انجام معاملات بورس بپردازید.

▪        داشتن دسترسی ادمین

شرکت ابر آراز، از معدود ارائه دهندگان سرورهای مجازی بورس است که سرور مجازی سرخطی بورس را با دسترسی ادمین در اختیار شما قرار می‌دهد. این کار باعث می‌شود، شما به تنهایی، به نصب و اجرای برنامه‌های مورد نیازتان اقدام کنید؛ لازم به ذکر است که شما با داشتن دسترسی ادمین، امکان دانلود، آپلود و یا کپی فایل از روی سیستم خودتان را خواهید داشت.

▪        نصب و راه اندازی رایگان

برای اینکه صاحب بهترین سرور مجازی بورس شوید، تنها به ۳ تا ۵ دقیقه زمان نیاز دارید؛ چراکه به محض ثبت سفارش شما، مهندسین آراز در کمتر از ۵ دقیقه، به صورت کاملا رایگان، به نصب و راه‌اندازی سرور شما می‌پردازند و بهترین سرور بورس مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند. ابر آراز به منظور رفاه مشتریان خود، کارشناسان متخصصی را در هر ساعتی از شبانه‌روز به عنوان پشتیبان قرار داده است.

در پایان لازم می‌دانیم اضافه کنیم که شرکت ابر آراز، تا به حال با شرکت‌های بزرگی از جمله همراه اول، سازمان بورس ایران، سازمان فضایی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه جامع اطلاعات مشتریان و بسیاری از شرکت‌های مطرح دیگر همکاری داشته باشد و رضایت آنان را جلب نماید.

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *