آخرین خبرها
حسابداری

چگونه فناوری دیجیتال آینده حسابداری را به خوبی شکل می دهد؟

[ad_1]

کار از راه دور دیگر فقط یک حرف سر و صدا نیست که اخیراً از کسب و کارها استفاده می شود. کمی بیشتر از این شده است. تا چند سال پیش ، صاحبان مشاغل به دلیل کمبود نیروهای ماهر در مجاورت ، اغلب مجبور به استخدام کارمندی با مهارت و کم تجربه بودند. با این حال ، ابر رخ داده و از آن زمان زمان تغییر کرده است.

بیشتر ما شنیده ایم که چگونه غول های بازار مانند IBM سیاست کار از خانه را تبلیغ می کنند. این روزها ، بسیاری از کارمندان ، و نه فقط زنان ، این لوکس را دارند که از مکان های دور کار کنند. وقتی می خواهید دلایل آن را بررسی کنید ، دو عامل برجسته وجود دارد که بازی می کنند –

  1. این به صرفه جویی در هزینه عملیاتی کمک می کند. تعداد کمتر کارمند در طبقه به معنای کاهش هزینه های سخت افزار ، نرم افزار و نگهداری کلی کارمندان است.
  2. این گزینه را به شرکتها می دهد تا فارغ از موانع جغرافیایی موجود ، یک کاندیدای بسیار واجد شرایط را استخدام کنند.

چگونه ساختار کار از راه دور به صنعت حسابداری کمک می کند؟

در این واقعیت که ساختار کاری از راه دور به حسابداری تغییر مورد نیاز داده است شکی نیست. اما ورود ابر به صنعت حسابداری دقیقاً چیست؟ بیا بحث کنیم:

محیط و کارایی دست به دست هم می دهد

ابر فقط فناوری نیست که کارایی را در فرآیند حسابداری وارد می کند. مطمئناً ثبت ورودی در دفترهای سنگین ، نگهداری ملحفه و یادداشت کردن همه چیز برای شرکت های حسابداری معامله بزرگی است. با استفاده از برنامه ها و خدمات مبتنی بر ابر ، شرکت ها نه تنها از یک روند روزمره با صرفه جویی در وقت بهره مند شده اند بلکه شاهد کاهش قابل توجه خطاها نیز بوده اند.

با این حال ، آنچه حتی بیشتر قابل توجه است این واقعیت است که مشاغل با کمک فناوری ابر بسیار سازگارتر با محیط زیست عمل کرده اند. این برنامه های مبتنی بر ابر نه تنها برای کارکردن به هیچ کاغذی نیاز ندارند ، بلکه ایده داشتن فرهنگ کاری را که در آن نیاز به سخت افزار به حداقل میزان ممکن کاهش یابد ، ارتقا داده اند. شرکت ها با داشتن همه چیز روی ابر ، توسط یک ارائه دهنده خدمات ابری اداره می شوند ، نیازی به داشتن زیرساخت های IT و دقیق و داخلی ندارند. این به معنای کاهش مصرف سخت افزار و در نهایت کاهش مقدار اتلاف فناوری اطلاعات است. از این گذشته ، یک فناوری که به نفع کره زمین است ، همه را پسندیده است.

کمک به حسابدار مدرن باشد

این فقط شرکت ها نیستند که جهانی شده اند ، بلکه حسابدار مدرن نیز از آن پیروی کرده است. بر خلاف روزهای گذشته ، که حسابداران به طور منظم به دفاتر مشتری خود مراجعه می کردند و آنها را از طریق حساب و صورتحساب خود اداره می کردند ، امروزه متخصصان می توانند همه این کارها را در دفتر خود یا حتی در خانه انجام دهند.

برنامه های حسابداری میزبان ابر مانند میزبانی QuickBooks ، به حسابداران و مشتریان آنها این امکان را داده است که بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی ، شبانه روزی با یکدیگر همکاری کنند. تمام کاری که آنها باید انجام دهند این است که اطلاعات خود را در یک برنامه مبتنی بر cloud ذخیره کنند و اعتبارنامه را با حسابداران خود به اشتراک بگذارند تا بتوانند به پرونده های آنها دسترسی پیدا کنند. بنابراین ، حضور فیزیکی به عنوان حسابداران سنتی – دیگر لازم نیست.

خطاهای تشکیل پرونده مالیاتی بطور قابل توجهی کاهش یافته است

فصل تشکیل پرونده مالیات برای اکثر صاحبان مشاغل و کاملاً قابل درک برای حسابداران آنها نیز دشوار است. مقصر بدیهی است که سوابق مالی را با بی دقتی اداره می کند. سیستم های حسابداری مبتنی بر ابر بیشتر کارهای سنگین را خود انجام می دهند و به حسابداران اجازه می دهد تا یک دوره مالیاتی روان داشته باشند. با وجود همه مواردی که به طور مناسب ثبت شده باشد ، همه در یک مکان ، شانس از دست دادن یا نادیده گرفتن حسابگران از ارزش مالیات به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این به حسابداران و / یا متخصصان مالیات اجازه می دهد تا گزارش ها را به طور دقیق تنظیم کنند و همچنین به دلیل شفافیت گزارش ها ، شانس درخواست کاهش مالیات را بهبود ببخشند.

مشتریان خارج از کشور ، بررسی کنید

چند بار از پزشکان خارج از کشور مشاوره می گیرید؟ یا یک دوره آنلاین را دنبال کنید زیرا در منطقه شما در دسترس نیست؟ خوب ، همه ما دوستان و خانواده ای را می شناسیم که برای تعداد زیادی از نیازهای روزانه خدمات ابری را انتخاب می کنند. به همین ترتیب ، با کمک ابر ، شرکت ها ، افراد و صاحبان مشاغل می توانند یک حسابدار را از راه دور استخدام کنند تا امور مالی و حساب های خود را اداره کند. همانطور که قبلاً در بالا بحث شد ، مشتریان و حسابداران آنها بدون توجه به تفاوت در مکانهای فعلی و مناطق زمانی ، می توانند به راحتی با کمک ابر همکاری کنند.

و در نهایت

نوآوری در حسابداری از طریق روش های بیشتری از آنچه در بالا بحث کردیم بر صنعت حسابداری تأثیر مثبت گذاشته است. اگرچه چهار منطقه ذکر شده در بالا به طور برجسته دیده می شوند ، مزایای دیگری نیز در کنار آنها وجود دارد. هر کسی که تجربه دست اول کار در ابر را داشته باشد ، می فهمد که ابر فقط یک روند نیست بلکه یک ضرورت است. هر شرکت ، چه بزرگ و چه کوچک ، که نیاز به ایجاد یک فشار تکنولوژیکی در روند کار خود بدون صرف هزینه زیادی دارد ، می تواند بلافاصله به دنبال ابر برود.

[ad_2]

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *