آخرین خبرها

فیلم های هندی که قبل از مرگ باید دید

سینمای هند با فیلم های متنوع کمدی و عاشقانه ای که تولید میکند و حجم تولیدی بالا باعث شده مخاطبان ویژه ی خود را همیشه پیگیر آثارش ببیند.

همه ی ما در گذشته بصورت جنون آمیزی به فیلم های هندی علاقه داشتیم و این فیلم ها که تقریبا صد در صد آنها مضمونی عاشقانه داشتند را تماشا می کردیم. صحنه های اکشن و عاشقانه اینقد اغراق آمیز بودند که در برخی مسائل میگفتیم فیلم هندی دیدی مگه؟! بله سینمای هند در این حد جذاب و فراتر از تصور بود. اما چند سال از مخاطبان فیلم های هندی دو گروه شده اند؛ گروهی که هنوز دیوانه وار آثار این سینما را ائم از محتوای خوب یا بد می بینند و گروهی که دیگر به سراغ این صنعت نمی روند و دید گذشته خود را از دست داده اند و به سراغ آثار اکشن و علمی تخیلی هالیوود رفته اند. دانلود فیلم هندی هنوز از اصلی ترین گزینه های سرگرمی خانوادگی است.

فیلم های هندی

  • دانلود فیلم هندی حقیقت تنها پیروزی است 2

فیلم سینمایی حقیقت تنها پیروزی است ۲ (Satyameva Jayate 2) یک فیلم اکشن، جنایی و درام محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی میلاپ زاواری است که توسط کمپانی های Emmay Entertainment و T-Series Films ساخته و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز میلاپ زاواری نگاشته شد و بازیگرانی چون جان آبراهام، دیویا خوسلا کومار، هارش چاهایا، گائوتامی کاپور، ذاکر حسین، راجندرا گوپتا، شاد راندهاوا، نورا فتحی در این فیلم بازی می کنند. این اثر که با موضوع مبارزه با بی عدالتی و سوء استفاده از قدرت ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 25 نوامبر سال 2021 میلادی توسط Cinestaan Film Company در سینماهای هندوستان، آمریکا و چندین کشور دیگر به صورت همزمان اکران شد؛ این فیلم 2 پس از اکران نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت نمود؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه جان آبراهام و نورا فتحی، موسیقی متن و همچنین داستان جذاب آن را ستودند اما در مقابل نحوه کارگردانی و همچنین فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند؛ قسمت اول فیلم حقیقت تنها پیروزی است با عنوان Satyameva Jayate در سال 2018 میلادی منتشر گردید.

حول محور مبارزه با بی‌ عدالتی و سوء استفاده از قدرت می‌ چرخد. از پلیس و سیاستمداران گرفته تا صنعتگران و انسان‌های معمولی، این فیلم به بررسی فساد در همه زمینه‌ها می‌ پردازد. در این میان فردی شجاع برای برقراری عدالت به پا خواسته و در نهایت به یک قهرمان تبدیل می‌ شود.

  • دانلود فیلم هندی زنده باد بهیم

فیلم سینمایی زنده باد بهیم (Jai Bhim) فیلم جنایی و دراماتیک محصول کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی تی جِی گناناول است که در سال 2021 از سرویس ویدئویی آمازون Amazon Prime Video منتشر شد؛ این فیلم بر اساس آرای مردم جز 250 فیلم برتر سایت IMDB محسوب میشود؛ در این فیلم بازیگرانی همچون سوریا، لیجومول جوزی، آروموگام، آلیما، آمالا، آناندهی، آنجالا، آنجو، آشوکان، راجش بالاچاندیران، بالاحسن، مهندیپور بالاجی، ام؛ اس؛ بسکِر، باوا چلادورایی حضور دارند؛ این فیلم توسط کمپانی 2D Entertainment تهیه شده است. برای دانلود فیلم زند باد بهیم با زیرنویس فارسی چسبیده رسانه کاران مووی بسیار مناسب است.

درباره وکیلی به همین نام است؛ وقتی یک مرد قبیله ای به دلیل دزدی متهم و دستگیر می‌شود، همسرش به یک وکیل حقوق بشر به نام بهیم مراجعه می‌کند تا به اجرای عدالت کمک کند.

  • دانلود فیلم هندی انفجار

انفجار (Dhamaka) یک فیلم جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی رام مدوانی و نویسندگی پونیت شرما و رام مدوانی است که توسط کمپانی های Globalgate Entertainment و Lotte Cultureworks و Lotte Entertainment ساخته شد.بازیگرانی چون کارتیک آریان، مرونال تاکور، آمروتا سوبهاش، ویکاس کومار، ویشوجیت پرادهان، هانی یاداو در این فیلم بازی می کنند. نخستین بار در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ این فیلم نسخه بازسازی شده یک فیلم کره‌ ای به نام The Terror Live محصول سال 2013 میلادی می‌باشد؛ این فیلم در ابتدا برای اکران در سینماها برنامه ریزی شده بود اما در ژانویه سال 2021 این تصمیم توسط تهیه‌کنندگان برای انتشار مستقیم از طریق سرویس ویدیویی نتفلیکس، لغو شد؛ فیلم انفجار پس از اکران، در پنجاه و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم هند 52nd International Film Festival of India نیز به نمایش درآمد؛ این فیلم پس از پخش با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد، آن‌ها ضمن تمجید از بازی کارتیک آریان و کارگردانی رام مدوانی، به طرح کلیشه‌ای و همچنین دیالوگ ‎ها اعتراض کردند.

در مورد یک مجری سابق تلویزیون به نام آرجون (با بازی کارتیک آریان) است که اکنون در یک برنامه رادیویی فعالیت می‌کند. در این میان آرجون یک تماس تلفنی تهدیدآمیز دریافت می‌کند که می‌تواند شانسی برای بازگشت وی به شغل سابقش باشد اما برای این کار او باید وجدان خود را زیر پا بگذارد.

  • دانلود فیلم هندی جنگ

فیلم سینمایی جنگ یا نبرد (War) فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ کشور هند به کارگردانی سیدارت آناند است؛ بازیگرانی چون هریتیک روشن، تایگر شروف، وانیکاپور، آشوتوش رانا، آنوپریا گوئینکا، یاش راج سینگ، مشهور آمروحی و سانجیو واتسا در این فیلم پرهوادار حضور دارند؛ فیلم جنگ رکورد فروش در نخستین هفته اکران در هند را شکست و در نهایت به پرفروش‌ترین فیلم سینمای هند در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد؛ صحنه‌های اکشن این فیلم مورد تحسین منتقدین واقع شد و همچنین در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره بالیوود بیزینس جوایز متعددی را دریافت کرد؛ در ابتدا با عنوان مبارزان، نام داشت پس از اکران تیزر رسمی در ژانویه ۲۰۱۹ عنوان آن تغییر یافت؛ موسیقی متن فیلم War 2019 توسط ویشال-شاخار، با اشعار سروده شده توسط کومار ساخته شده و با لیبل منتشر شده‌ است.

داستان یک سرباز هندی را به تصویر می‌کشد که ماموریتی سخت به او داده می‌ شود. در شهر دهلی نو، یک تک تیرانداز حرفه‌ای همراه با نایدو، یک افسر اطلاعاتی بلندپایه برای ترور یک شخص از فاصله‌ای دور برنامه‌ ریزی می‌ کنند. اما ماجرا آنطور که نایدو انتظار دارد پیش نمی‌ رود.

جهت دریافت این فیلم مهیج به دانلود فیلم هندی جنگ 2019 در سایت کاران مووی مراجعه نمائید.

 

همچنین ببینید

دانلود فیلم

طی سال های اخیراقبال عمومی به سمت سریال ها شبکه ی نمایش خانگی بوده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *