آخرین خبرها

معرفی 10 استایل جذاب زمستانی با انواع کلاه ها!

استایل های زمستانی همیشه جذابیت و زیبایی مضاعفی دارند . با شروع برف و باران استایل های زمستانی بیشتر از هر زمانی بین بانوان به چشم می آید . در این مقاله «هانیل اسکارف» شما را با 10 مدل از بهترین استایل های زمستانی با انواع شال و کلاه و مخصوصا مدل های مختلف کلاه از جمله کلاه فرانسوی ، آشنا می نماییم .

  • یکی از ترند های هر ساله استایل زمستانی ، استفاده از ست چرم می باشد . ترکیب چرمی بین تمامی سنین طرفداران خاص خود را دارد و یکی از جذاب ترین استایل ها برای زمستان می باشد . ترکیب کت چرم کوتاه در کنار بوت های چرمی و یک کلاه کپ مشکی بافت یا فرانسوی چرم استایل فوق العاده خاص و جذابی خواهد بود . در این استایل می توانید از شلوار مشکی جین یا چرم نیز استفاده نمایید ؛ اما پیشنهاد ما شلوار جین مشکی می باشد .
  • استایل بعدی ، بارونی بلند در کنار لگ تو کرکی گرم و کلاه بافتنی یا کلاه کپ بافت می باشد . این استایل کاملا اسپرت و جذاب بوده و می تواند استایل فوق العاده گرمی برای زمستان باشد .

  • داشتن یک شکت یکی دیگر از استایل هاییست که امروزه بین بانوان بیشتر به چشم می آید . شکت های پشمی و ضخیم در کنار شلوار مام استایل و اسنیکرز زمستونی استایل خاص و جذابی خواهد بود . در این استایل علاوه بر احساس گرما شما کاملا حالت آزاد و راحتی دارید .
  • پافر و دورس ، استایل پاییزی و اسپرت که در کنار تمامی مدل های شلوار قابل ست شدن می باشد . اسپرت تر شدن این استایل با کمک کلاه بافتنی یا کپ می باشد .
  • پالتو های فوتر و پشمی استایلی رسمی و نیمه رسمی را برای شما به همراه دارد . این مدل از لباس کاملا گرم بوده و استایل کاملا زمستانی می باشد . استفاده از کت در کنار شلوار های پارچه ای گرم و جین فوق العاده خواهد بود . استفاده از شال موهر در کنار این ترکیب استایل زمستانی شما را کامل می نماید .
  • کت جین بلند یکی دیگر از استایل های زمستانی است که طرفدار زیادی بین خانوم ها مخصوصا در سنین پایین دارد . بر حسب سلیقه شما می توانید انواع کت جین کوتاه یا بلند را استفاده نمایید . از مدل های بافت بلند به عنوان زیرسارافونی برای حس گرمای بیشتر و شلوار جین می توانید در کنار کت استفاده نمایید .
  • هودی و شلوار ست نیز می تواند استایلی فوق العاده جذاب و اسپرت برای شما باشد . هودی دورس های ضخیم و به اصلاح سه نخ ، می تواند کاملا شما را گرم نگه دارد . معمولا ست این مدل از لباس زیبایی بیشتری دارد اما می توانید از شلوار های جداگانه نیز در کنار هودی خود استفاده نمایید .
  • اگر سرمایی هستید یعنی گرمای زیاد را دوست ندارید می توانید از دورس تک نیز استفاده نمایید . دورس های تک ضخیم بدون نیاز به مانتو و با شلوار ست می شوند . این استایل کاملا سبک و راحت می باشد و با توع طرح و رنگ می توانید ست های جذابی را انتخاب نمایید .

  • بارونی کوتاه یکی دیگر از انتخاب های شما می تواند باشد . این مدل از بارونی استایل شیک تری را برای شما به ارمغان می آورد . بارونی های کوتاه همانند بارونی های بلند در رنگ های گرم و پاییزی می تواند انتخاب شود و زیبایی و گرمای خاص و فوق العاده ای را دارد .
  • کت یا مانتو بافت استایل دیگری است که هنوز هم طرفدارانی بین بانوان دارد . این مدل از کت ها دارای بافت های کاموایی می باشند و گرمای فوق العاده ای دارد . با این دسته این بافت ها و انتخاب صحیح می توانید استایل های رسمی و اسپرت داشته باشید . در کنار این مدل از مانتو بافت ، شال موهر و یا روسری های کشمیر می تواند استفاده شود .

شما می توانید مجموعه جذابی از انواع کلاه تا جذاب ترین مدل های شال و روسری پاییزه را از فروشگاه بزرگ هانیل اسکارف با بهترین متریال تولید و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .

گردآورنده : HanilScarf.ir

همچنین ببینید

چرا باید همین امروز تست اختلال روانی بدهیم؟!!

تست بررسی اختلالات روانی روشی موثر برای ارزیابی سلامت عاطفی شماست. اینگونه آزمون ها کمک می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *