آخرین خبرها

آیا خرید پیج اینستاگرام کار درستی است؟ [ بررسی جامع ]

مطمئنیم در بین دوستان، آشنایان، رقبا و … شما کسانی هستند که قبلا در اینستاگرام پیج خریده اند و توانسته اند سود خوبی در پیجی که خریده اند کسب کنند. بنابراین مطلقاً نمی توانیم بگوییم که خرید یک پیج اینستاگرام بد است.

اما اجازه دهید این فعالیت را با چیزی شبیه به این مقایسه کنم: آیا فکر می کنید خرید یک ماشین دست دوم اشتباه است؟ مطمئناً نه، اما نکته اینجاست که هنگام خرید خودروی دست دوم خطرات زیادی برای سرمایه مالی شما وجود دارد. برای خرید پیج اینستاگرام نیز شرایط دقیقاً به همین منوال است. اگر با این خطرات آشنا نباشید، مطمئناً از خرید خود ضرر خواهید کرد.  در اینجا به بررسی این خطرات می پردازیم:

1- بازگردانی اکانت هک شده

صفحه اینستاگرامی که به شما فروخته می شود ممکن است یک صفحه هک شده باشد. در چنین شرایطی، صاحب قبلی صفحه می تواند با کمک یک کارشناس امنیتی یا برخی مقالات آموزشی، صفحه را بازیابی کند. سپس صفحه از دسترسی شما حذف می شود و به صاحب اصلی آن بازگردانده می شود.

حالا تصور کنید بعد از خرید مدتی را صرف افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود کرده اید. تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود. هیچ راه حل خاصی وجود ندارد تا مطمئن شوید صفحه ای که قصد خرید آن را دارید واقعا هک شده است. بهترین راه خرید یک صفحه از یک فروشنده معتبر است.

2- تاثیر سابقه قبلی پیج روی اعتبار شما!

به نظر شما بهترین راه برای رشد و فروش سریع فالوورهای صفحه چیست؟ خوب، یکی از راه ها ایجاد محتوای خنده دار و سرگرم کننده است که همیشه در ایران مخاطبان زیادی دارد. اما یک راه حل سریع وجود دارد! محتوای مستهجن و نامناسب. صفحاتی با برچسب‌های زنانه جعلی و محتوای جنسی سریع در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا می‌کنند. سپس با تغییر نام، عکس و محتوای آن در معرض فروش قرار می گیرند.

خوب، چند ماه پیش این مشکلی نداشت و هر کسی، صرف نظر از سابقه گذشته پیج، می توانست یک پیج بزرگ را با قیمت تقریبا مناسب خریداری کند.

اما اخیرا در یکی از آپدیت های اینستا قابلیتی اضافه شده که کار را کمی سخت کرده است! با این ویژگی جدید به راحتی می توانید تاریخچه قدیمی این صفحه اینستاگرام را درک کنید!

3- خطر کاهش تعامل

یکی دیگر از خطرات خرید پیج اینستاگرام از پیج فروش ها، خطر کاهش تعامل است. الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که محتوای با کیفیت و جذاب را به صفحه اکسپلور و همچنین به بالای صفحه های هشتگ های اینستاگرام بیاورند.

چگونه محتوای با کیفیت را تعیین می کنند؟ با کمک رفتار کاربر.

به عنوان مثال، اگر در صفحه اینستاگرام خود 2000 فالوور داشته باشید، پس از اشتراک گذاری یک پست، به 200 نفر این پست نمایش داده می شود. اگر این 200 نفر این پست را دوست داشته باشند و با لایک کردن، کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری پست این علاقه را نشان دهند، پست شما در صفحات اکسپلور نمایش داده می شود، علاوه بر این که در بالای صفحه اصلی (home) به سایر فالوورهای شما نشان داده می شود.

ولی اگر آن 200 نفر به پست شما رفتار مناسبی نشان ندهند، اینستاگرام نیز تشخیص خواهد داد که پست شما به سایر کاربران نشان داده نخواهد شد. حال سوال این است: شما به فروش صفحه اینستاگرام می روید و صفحه ای با 80000 مشترک خریداری می کنید. صفحه ای با مطالبی که قبلا در مورد خانم ها و تعداد زیادی از مخاطبان خانم منتشر شده است.

حالا یکدفعه در حال کشیدن تصویری از محصول خود که کفش مردانه است روی آن هستید. چه اتفاقی می افتد؟ هیچ!

بله، به معنای واقعی کلمه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد زیرا هیچ یک از بینندگان تأثیر خوبی روی پست جدید شما نداشته اند و پست شما فقط در صفحه اینستای خودتان باقی می ماند. خبری از مخاطبان و خریدهای جدید نیست! بنابراین، نباید انتظار زیادی به رشد این صفحه داشته باشید. مگر اینکه آن را بخواهید با تبلیغات هزینه بر رشد دهید.

4- خرید پیج اینستاگرام و کاربران فیک

6 ماه پیش و قبل از اینکه اینستاگرام یک سری اقدامات علیه کاربران فیک انجام دهد، می توانستید هزار فالوور تقلبی را با قیمتی حدود 5000 تومان بخرید!؟ بله، یعنی شما می توانید در کمتر از 3 ماه 100000 فالوور اینستاگرام با هزینه کمتر از 500000 تومان ایجاد کنید. به همین ترتیب، بسیاری از مردم میلیون ها صفحه را با کمک فالوورهای جعلی ایجاد کرده اند و آنها را با قیمت های نجومی به افراد کم دانش فروخته اند. پیج هایی که حتی مخاطبان با کیفیت و واقعی هم حضور نداشتند.

البته اینستاگرام چندین ماه است که قوانین سخت گیرانه تری را وارد الگوریتم های خود کرده است که خرید فالوورهای تقلبی را کمی سخت تر از همیشه کرده است.

با این حال، هنوز سایت هایی با مخاطبان جعلی وجود دارند که می توانند به عنوان یک سایت مورد اعتماد به شما فروخته شوند و شما در واقع یک سایت جعلی را بدون اطلاع قبلی خریداری کرده اید. بنابراین قبل از خرید به این موضوع توجه کنید. راه درستی برای شناسایی کاربران جعلی از کاربران واقعی وجود ندارد. با این حال، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

به سراغ دنبال کنندگان پیج بروید و آنها را بررسی کنید. اکثر فالوورهای جعلی بدون مخاطب، بدون عکس پروفایل، شناسه نامنظم و یک سری پست و استوری بد هستند.

از صاحب پیج بخواهید جلوی چشمان شما پست بگذارد و لایک ها و کامنت های زیادی را ببیند. البته مطمئن شوید که کسی لایک فیک برای پست شما نزند.

نظرات را بررسی کنید. پیج های پرمخاطب باید نظرات زیادی در پایان هر پست داشته باشند. همچنین دقت کنید که نظرات هر پست نادرست نباشد. این گونه نظرات اغلب با کلماتی مانند “فوق العاده”، “خوب بود” و… شناخته می شوند

5- ریزش فالوور

خیلی جالب است؛ اگر قصد خرید فالوورهای تقلبی را دارید، می توانید انواع مختلفی را انتخاب کنید. مثلا فالوورهای بی کیفیت یا با کیفیت بالا! تفاوت آنها هم معمولاً در تعداد و سرعت ریزشی است که دارند.

امروز می توانید یک صفحه اینستاگرام با 100 فالوور بخرید و معامله کنید، اما روند از دست دادن فالوور از فردا شروع می شود. در چنین شرایطی ممکن است در یک روز چندین هزار فالوور سایت خود را از دست بدهید. در هر صورت یکی از مهم ترین ریسک های احتمالی در هنگام خرید پیج افت فالوور است که می تواند تمام برنامه های شما را مختل کند. راه حل مشخص و خوبی برای بررسی این مشکل وجود ندارد. برای اطمینان از جعلی نبودن مخاطبان پیج خریداری شده به سادگی می توانید از راهکارهای ذکر شده در قسمت قبل استفاده کنید.

صحبت نهایی

در نهایت خرید پیج اینستاگرام ایده خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار نیست. اما اگر اصرار دارید، بهتر است صفحه ای بخرید که تا حد امکان مخاطب واقعی داشته باشد و همچنین به محتوای جدیدی که می خواهید منتشر کنید علاقه مند باشد.

هنگام خرید پیج اینستاگرام، مسائل امنیتی را نیز در نظر بگیرید. باید بدانید که هیچ راه حلی بهتر از تولید محتوا از صفر در صفحه اینستاگرام خود و افزایش مخاطبان برای شما نمی تواند مفید باشد.

برای مشاهده شرایط خرید پیج اینستاگرام در سایت مارکترها روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.marketerha.com/buying-instagram-page-principles/

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *