آخرین خبرها
کسب و کار

هدف برتر برای مشاغل کوچک: 8 سوال مهم بررسی سال 2021

[ad_1]

امسال از کار خود راضی هستید؟ شما قصد دارید چه کار دیگری انجام دهید؟ چگونه می توانید افراد مناسبی را برای پشتیبانی از دید خود استخدام کنید؟ متأسفانه ، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک وقت کافی را برای برنامه ریزی برای آینده نمی گذرانند. کاملاً قابل درک است. مدیران باید با خواسته های روزمره مشاغل خود از جمله حقوق و دستمزد ، مالیات ، تحویل محصول / خدمات و انتظارات مشتری همگام باشند.

خوشبختانه پایان سال زمان مناسبی برای ارزیابی جامع از شرکت شما است. مشاغل شما به چکاپ نیاز دارد. بیشتر افراد بسته به سابقه و خصوصیات شخصیتی (سن ، جنس ، سابقه پزشکی خانوادگی) می توانند با پزشک محلی خود معاینه شوند. پزشک آزمایشات مختلفی از جمله خون ، بینایی ، قلب و شنوایی را انجام می دهد.

در واقع ، یک عنصر مانند وزن فرد تنها شاخص سلامت کلی نیست. به همین ترتیب ، مشاغل کوچک نیز می توانند از یک معاینه خوب بهره مند شوند. کارآفرینان موفق وقتی درگیر یک محیط خصمانه و جهانی می شوند ، استراتژیک فکر می کنند.

پس از 27 سال مدیریت پروژه ها و انجام بیش از 100 ارزیابی سازمانی از سازمان های تجاری ، متوجه شدم که هر دو سازمان بزرگ و کوچک در اجرای م implementingثر عملیات خود تلاش می کنند. این مقاله به بررسی چگونگی نیاز مشاغل کوچک برای انجام بازرسی م ofثر از سازمان های خود می پردازد.

به New Normal خوش آمدید! با این وجود ، تقریباً یک سال پس از این همه گیری ، تأثیر کامل بر اقتصاد ایالات متحده مشخص نیست. طبق مطالعات اخیر ، بیش از چهار میلیون آمریکایی نیروی کار را ترک کرده اند و تقریباً 10 میلیون نفر در مقایسه با فوریه گذشته بیکار هستند.

در واقع ، تعداد افراد بیکار همچنان در حال افزایش است. طبق یک مطالعه تجاری که بین 28 مارس و 4 آوریل 2020 انجام شده است ، به دلیل Covid-19 ، مشاغل کوچک به دلیل قفل شدن به شدت آسیب دیده اند.

در تجزیه و تحلیل بیش از 5800 مشاغل کوچک (رسیدن به شبکه ای معادل 4.6 میلیون کسب و کار کوچک) ، این تحقیق آسیب های ناشی از همه گیری را برجسته کرده است. نتایج آسیب آشکار همه گیری را نشان داد. در این مقطع ، 43٪ از مشاغل به طور موقت تعطیل شده بودند و تقریباً تمام این تعطیلی ها به دلیل COVID-19 بود.

پاسخ دهندگان اظهار داشتند که آنها بطور موقت بسته شده اند ، و بیشتر به کاهش تقاضا و نگرانی های بهداشت کارکنان به عنوان دلایل تعطیلی اشاره کرده اند. در واقع ، بطور متوسط ​​، مشاغل گزارش کردند که از ماه ژانویه اشتغال فعال خود را 39٪ کاهش داده اند.

همه صنایع تحت تأثیر قرار گرفته اند. با این حال ، خرده فروشی ، هنر و سرگرمی ، خدمات شخصی ، خدمات غذایی و مشاغل مهمان نوازی افت اشتغال بیش از 50 درصد را نشان داد. برخی از مشاغل امیدوار به کمک دولت هستند.

طبق گزارش Goldman Sachs از بابسون ، 88٪ صاحبان مشاغل کوچک ایالات متحده قبلاً وام برنامه Paycheck Protection (PPP) خود را تمام کرده اند. اتحادیه مشاغل کوچک این وام ها را به طور خاص برای کمک به مشاغل در نگه داشتن نیروی کار خود در طول بیماری همه گیر ارائه داد. این وام ها مفید بود.

با این حال ، این موفقیت ها این واقعیت را کم نمی کند که بیش از 32٪ از دریافت کنندگان وام PPP قبلاً کارمندان خود را اخراج کرده یا دستمزد خود را کاهش داده اند. در واقع ، چهل و سه درصد صاحبان مشاغل کوچک سیاه گزارش دادند که ذخایر نقدی مشاغل آنها به دلیل Covid-19 تا پایان سال کاهش می یابد.

با توجه به تأثیرات بالقوه Covid-19 به دلیل اشتیاق ، توانایی های لازم برای تغییر روش تفکر ، مشاغل کوچک و کارآفرینان امروز باید خود را بازپرداخت کنند. با این حال ، مشاغل کوچک باید مایل به ارزیابی عملکرد فعلی خود و اعمال تغییرات مورد نیاز باشند.

به عنوان مثال ، مشتریان به دلیل قفل شدن تا حد زیادی برای خرید خدمات آنلاین شده اند. اگر اکنون مشاغلی حضور آنلاین نداشته باشد ، این شرکت وجود ندارد. بیل شریدر ، پیشگام و مدیرعامل اینترنت PSINet ، در مورد قابل توجه بودن دید آنلاین توضیح می دهد: “تقریباً یک شبه ، اینترنت از یک شگفتی فنی به یک کسب و کار تبدیل شده است.” با تشخیص مناسب یک سازمان ، یک کسب و کار می تواند موفقیت پایدارتری ایجاد کند. بنابراین ، معاینه صحیح بسیار حیاتی است.

در زیر چند س criticalال مهم برای کمک به شما در انجام بازرسی شخصی وجود دارد:

  1. آیا چشم انداز روشنی برای تجارت خود دارید؟ چیه؟
  2. آیا می دانید چرا مشتریان از شما خرید می کنند و چرا دیگران از شما خرید نمی کنند؟
  3. از بازاریابی خود چه نتیجه ای می گیرید؟ آیا حضور آنلاین موثری در وب دارید؟
  4. آیا شما در حال جمع آوری داده ها یا نوع مناسب داده ها در مورد مشتریان و رقبا هستید؟
  5. آیا با روند صنعت خود همگام هستید؟ اگر چنین است ، روندهای اصلی کدامند؟
  6. چگونه نتایج (یعنی شاخص های کلیدی عملکرد مانند گردش پول و درآمد) را اندازه گیری می کنید؟
  7. استراتژی های بازاریابی رقبای اصلی شما چیست؟
  8. آیا نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کرده اید (به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل SWOT)؟

به طور خلاصه ، مشاغل موفق جهانی ، مانند IBM و Google ، سیستم های مستمری برای ارزیابی عملکرد خود دارند. بیایید این فرآیند را یک بررسی سازمانی بنامیم.

مشاغل کوچک که می خواهند در این جو جهانی و فناوری موفق شوند باید بتوانند این ارزیابی خود را انجام دهند یا بررسی کنند. این مقاله با پرسیدن س questionsال های تحقیق ، ارتباط یک چکاپ خوب را برای کمک به بهبود تجارت نشان می دهد. در بسیاری از موارد ، مشاغل کوچک نیازی به انجام این بررسی سازمانی ندارند.

سازمان های مختلفی مانند اداره تجارت کوچک و دانشگاه های محلی وجود دارد که می توانند در این روند کمک کنند. آیا امسال برای مشاغل خود چکاپ انجام داده اید؟ خیلی دیر نشده. سال جدید را با یک چکاپ سالم تجارت آغاز کنید.

 

[ad_2]

همچنین ببینید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید. فرقی نمی‌کند که چه متراژی در اختیار دارید یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *