آخرین خبرها
خواب کودک

چگونه می توانم کودک نوپای خود را بخوابانم

[ad_1]

بسیاری از عوامل مانع از خواب شبانه کودکان نوپا می شوند و یا باعث می شوند آنها با خواب مبارزه کنند. آیا معمولاً این سال را می پرسید: چگونه می توان کودک نوپا را به خواب برد؟ اگر بله ، امروز می خواهیم جواب شما را بدهیم.

پایبند یک روال باشید

اولین قدم برای خواباندن کودک نوپای خود با آرامش این است که برای او یک کار عادی انجام دهید. آنها باید هر روز در همان زمان آرام و بیدار باشند. نه تنها روال خواب ، بلکه باید در موارد دیگر نیز به روشی متصل باشد.

انجام این کار به آنها کمک می کند جدول زمان را به خاطر بسپارند و آن را در ناخودآگاه خود تغذیه کنند. این به آنها کمک می کند آنچه را که باید در چه ساعتی از روز انجام دهند به خاطر بسپارند.

ایجاد یک محیط

برای پاسخ به س yourال شما مبنی بر اینکه چگونه می توانم کودک نوپا خود را بخوابم ، یکی دیگر از عوامل موثر در این سناریو را یافتیم محیطی است که شما هنگام خواب برای آنها فراهم می کنید. بیشتر اوقات ، والدین تمایل دارند فرزندان خود را در مکانی پر سر و صدا و روشن بخوابانند.

باید درک کنید که کودکان به مکانی بسیار آرام و کم نور نیاز دارند. چراغ ها را خاموش کرده و تلویزیون را خاموش کنید و اطمینان حاصل کنید که در هنگام خواب کودک هیچ کس صداهای بلندی ایجاد نمی کند. این امر برای اطمینان از یک خواب بدون اختلال لازم است.

قبل از خواب به آنها غذا ندهید.

یکی از بزرگترین اشتباهات والدین این است که آنها قبل از اینکه بچه های خود را بخوابند ، یک وعده غذایی به کودکان نوپا می دهند. والدین باید بدانند که برخلاف نوزادان ، به کودکان نوپا اگر یک وعده غذایی بدهند نمی خوابند.

معده کار خود را آغاز می کند و انرژی حاصل از غذا آزاد می شود. این افزایش انرژی دنج بودن کودک را از بین می برد و باعث می شود او به اطراف بپرد و دوباره شروع به بازی کند.

اوایل خواب

با این سوال: چگونه می توانم کودک نوپای خود را بخوابم؟ والدین این اشتباه را می کنند: کودک خود را خیلی زود برای استراحت قرار می دهند. اغلب اوقات کودک به اندازه کافی خسته نیست و نمی تواند بخوابد. والدین فکر می کنند خواباندن زود هنگام فرزندان باعث خواب به موقع آنها می شود.

این یک رویکرد کاملاً اشتباه است ، اگر کودک خود را مجبور به خواب کنید ، او مقاومت می کند و ممکن است با شما جنگ کند و سپس ، آنها از روی لجبازی نخوابند.

کابوس

کودکان نوپا اغلب با کابوس روبرو می شوند و این باعث می شود که آنها از خواب بیدار شوند و بی قرار باشند ، از این رو دیگر نخوابند. کاری که باید انجام دهید این است که آنها را بغل کرده و آرامش خود را حفظ کنید. بعد از اتمام این کار ، آنها را به رختخواب برگردانید و کنار آنها باشید.

آنها باید توجه داشته باشند که نیازی به ترس ندارند و شما با آنها هستید. در صورت نیاز ، می توانید به پشت آنها هم بزنید ، برای آنها داستانی بخوانید یا برای آنها شعر بخوانید. این امر آنها را به خواب می برد و آسایش و راحتی آنها را فراهم می کند.

مراحل ذکر شده را دنبال کنید ، مطمئناً کودک نوپای شما راحت می خوابد و پاسخ این را پیدا می کند که چگونه می توانم کودک نوپا را بخوابم؟

[ad_2]

همچنین ببینید

معرفی 10 استایل جذاب زمستانی با انواع کلاه ها!

استایل های زمستانی همیشه جذابیت و زیبایی مضاعفی دارند . با شروع برف و باران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *