آخرین خبرها

چگونه SEO در صفحه را بهبود ببخشیم

[ad_1]

“چه مدت طول می کشد تا رتبه بندی موتور جستجو افزایش یابد؟” – این سوال میلیون دلاری هر صاحب مشاغل را تعقیب می کند. اما ، متأسفانه ، هیچ دکمه جادویی برای فشار دادن وجود ندارد که بتواند سایت شما را در بالاترین موقعیت قرار دهد.

با این حال ، ما نمی توانیم نگرانی صاحبان مشاغل برای افزایش رتبه وب خود را تضعیف کنیم. طبق یک نظرسنجی توسط Infront Webworks ، اولین SERP (صفحه نتیجه موتور جستجو) Google حدود 95٪ از ترافیک وب را دریافت می کند.

اکنون ، این ممکن است فوراً PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) را به شما یادآوری کند. چندین صاحب سایت منابع زیادی را در PPC خرج می کنند تا سریع رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند. اگرچه این قطعاً می تواند در مدت زمان کوتاهی دید بیشتری را برای سایت شما ایجاد کند ، کاربران پیشرفته معمولاً از سایت های تبلیغاتی پرهیز می کنند و ترجیح می دهند نتایج ارگانیک را بررسی کنند.

یک مشاهده جالب توسط New Media Campaigns نشان می دهد که روی نتایج ارگانیک سئو 8.5 برابر بیشتر از نتایج جستجوی پرداخت شده کلیک می شود. با وجود این ، 87٪ دلار موتور جستجو (حدود 10 میلیارد دلار) برای PPC هزینه می شود و فقط 11٪ (حدود 1 میلیارد دلار) برای تلاش های SEO اختصاص دارد. این بدان معناست که استراتژی م overثرتر از 5 برابر ، یعنی SEO ، تنها 1/8 از منابع صرف شده در بازار را دریافت می کند!

در حالی که PPC می تواند بلافاصله رتبه بندی را افزایش دهد ، SEO به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه ، رتبه خود را حفظ کنید. به همین دلیل است که ما شدیداً معتقدیم PPC بر اهمیت سئو سایت تأثیر نگذاشته است.

اگرچه قبلاً اشاره کردیم که هیچ جادویی وجود ندارد ، اما مطمئناً چند استراتژی وجود دارد که شما می توانید برای افزایش رتبه ارگانیک خود در پیش بگیرید. یکی از آنها بهبود سئوی سایت خود است.

# چگونه SEO در صفحه را بهبود بخشیم؟

SEO در صفحه به روش بهینه سازی صفحات وب به منظور بهبود رتبه موتور جستجو در وب سایت و در نتیجه ایجاد ترافیک ارگانیک اشاره دارد. اما گاهی اوقات ، بهترین روش های سئو که توسط پزشکان تصادفی پیشنهاد شده است ، می تواند گمراه کننده باشد. نگران نباش. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم راهنمای گسترده ما شما را با چند ترفند صفحه جستجوگرای توصیه می کند که توسط کارشناسان در هر آژانس برتر جستجوگرها توصیه شده و انجام می شود و اگر به دنبال بهبود قابلیت مشاهده سایت خود در Google هستید ، باید آنها را دنبال کنید.

1. تولید محتوای با کیفیت بالا

محتوا قلب یک SEO در صفحه است. Google همیشه محتوای با کیفیت بالا را در اولویت قرار می دهد. محتوای آموزنده و کاربرپسند به طور خودکار مخاطبان بیشتری را سوق می دهد و در نتیجه رتبه بالاتری کسب می کند.

اولین قدم برای ایجاد محتوای با کیفیت انتخاب موضوع و کلمات کلیدی مرتبط است. نکات زیر به شما کمک می کند تا محتوای عالی تولید کنید:

بهینه سازی کلمات کلیدی

با داشتن یک الگوریتم پیچیده ، Google به طور مداوم در درک هدف جستجوگران پیشرفت می کند. دیگر فقط به کلمات کلیدی معروف متکی نیست بلکه محتوای با کیفیتی را ارائه می دهد که می تواند نیاز کاربران را برطرف کند. یکی از اهداف اصلی Google افزایش تجربه کاربر است. استراتژی های SEO قدیمی مدرسه مانند پر کردن کلمات کلیدی توسط الگوریتم Penguin گوگل مجازات می شوند. به همین دلیل یادگیری تراکم ایده آل کلمات کلیدی قبل از نوشتن محتوا بسیار مهم است.

علاوه بر این ، الگوریتم پاندا یک وب سایت را بر اساس کیفیت محتوا ارزیابی می کند و صفحات با محتوای با کیفیت بالا به طور کلی دارای رتبه های بالاتر هستند.

پیشنهاد ما این است که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. این کلمات کلیدی خاص ترند و نزدیک به سوالات جستجو هستند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی به طور طبیعی یا ارگانیک در محتوا قرار می گیرند و مجبور به نظر نمی رسند.

محتوای تصویری مرتبط ، جذاب و با کیفیت بالا اضافه کنید

افراد بصری به طور موثرتری در مغز انسان ثبت می شوند. مغز ما می تواند تصاویر را بیش از 60،000 برابر سریعتر از یک متن پردازش کند. علاوه بر این ، یک مطالعه توسط Venngage نشان می دهد که تصاویر می توانند تمایل به خواندن یک محتوا را تا 80 درصد افزایش دهند.

هنگام بارگذاری هرگونه محتوای بصری ، اطمینان حاصل کنید که آنها را به درستی بهینه سازی کنید. به عنوان مثال ، تصویر را تحت تأثیر قرار ندهید و کیفیت آن را تحت تأثیر قرار ندهید و اطمینان حاصل کنید که بارگیری طولانی تر طول نمی کشد. در حالی که JPG برای تصاویر با کیفیت بالا استفاده می شود ، PNG گزینه های ایده آل برای آرم ، آیکون و غیره است.

همچنین ، از برچسب های Alt (متن جایگزین) استفاده کنید تا عنکبوت های موتور جستجو سرنخی از آنچه در مورد تصویر است پیدا کنند. در زیر ما به طور مفصل در مورد تصاویر Alt-text بحث خواهیم کرد. پس به خواندن ادامه دهید.

شامل CTA های متقاعد کننده باشید

برای هدایت بازدید به صفحات محصولات و پیشنهادها ، تماس با اقدامات (CTA) را در آن بگنجانید. این می تواند به طور م inثری در ایجاد تغییر بیشتر و در نتیجه تقویت بازگشت سرمایه (بازگشت سرمایه) کمک کند.

محتوای صفحه در کلیه فرآیندهای جستجوگرها در صفحه اصلی است. سایر عناصر SEO درون صفحه ای از محتوای صفحه نشأت می گیرند ، بنابراین منابع کافی و زمان کافی را برای توسعه و بهینه سازی آن سرمایه گذاری کنید.

2. عناصر معماری سایت

عناصر معماری سایت ، اجزای تشکیل دهنده وب سایت و صفحات منفرد شما را نشان می دهد. نحوه ساختار شما در وب سایت به Google کمک می کند تا صفحات و مطالب را خزنده کند.

URL صفحه

URL های صفحه باید توسط خوانندگان و موتور جستجو به راحتی قابل درک باشند. این موارد همچنین در ایجاد صفحات فرعی ، پست های وبلاگ و انواع دیگر صفحات داخلی در حفظ سلسله مراتب سایت نیز مهم هستند.

https://moz.com/blog

در این URL ، وبلاگ زیر دامنه و “moz.com” دامنه است. نکات زیر را برای نوشتن URL های مناسب SEO جستجو کنید:

کلمه غیر ضروری یا اضافی را حذف کنید
در صورت امکان از “https” استفاده کنید زیرا گوگل از آن به عنوان یک عامل رتبه بندی مثبت استفاده می کند.

پیوندهای داخلی

پیوند داخلی به فرآیند پیوند دادن با سایر صفحات در وب سایت شما اشاره دارد. این مورد برای سئوی سایت مهم است زیرا پیوندهای داخلی به سایر صفحات وب سایت شما و Google صمیمانه بازدید می کنند که سایت شما مفید و ارزشمند است. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که پیوندها با موضوع محتوا مطابقت دارند زیرا پر کردن پیوندهای داخلی بی ربط بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، افزایش تجربه کاربری یک نگرانی اساسی برای گوگل است و باید برای شما نیز باشد. بنابراین ، فقط صفحاتی را که می توانند به خوانندگان کمک کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد یک مکان خاص کسب کنند ، پیوند دهید. فقط در این صورت است که می توانید بازدید بیشتری از آن صفحات داشته باشید. اگر کاربران صفحات پیوندی را بی ربط بدانند ، صفحه را با افزایش نرخ پرش ترک می کنند. همچنین ، تأثیر منفی در مورد نام تجاری شما ایجاد می کند.

وبلاگ را بررسی کنید و یاد بگیرید چگونه حسابرسی لینک های داخلی – https://www.searchenginejournal.com/audit-internal-links/304303/

سرعت سایت

آیا می دانید حدود 40٪ از مصرف کنندگان بیش از سه ثانیه برای بارگیری یک صفحه منتظر نمی مانند (منبع: Hoboweb)! این میزان اهمیت بهینه سازی سرعت صفحه برای افزایش تجربه کاربر و افزایش میزان ماندگاری را بیان می کند. شما می توانید سرعت سایت را با استفاده از ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل بررسی کنید.

بهینه سازی کد یک استراتژی محبوب برای سرعت بخشیدن به زمان بارگیری است. شما باید هر خط شکاف ، فضای غیر ضروری را حذف کرده و کد را تورفتگی دهید. همچنین قرار دادن پرونده های جاوا اسکریپت در قسمت پائین صفحه وب ، روال مناسبی است که آنها بدون نیاز به تأخیر در ظاهر محتوای صفحه وب ، در پس زمینه بارگیری می شوند.

پاسخگویی موبایل

با تولید دستگاههای تلفن همراه در حدود 51.51٪ از ترافیک جهانی (منبع: Statista) ، ایجاد سایتهای سازگار با موبایل برای صاحبان مشاغل بسیار مهم شده است.

انتخاب مناسب طراحی وب سایت ، طرح زمینه و محتوای مناسب که به راحتی در دستگاه های تلفن همراه قابل خواندن و قابل مرور باشد ، امری حیاتی است. همچنین ، اگر از پاسخگویی موبایل سایت خود مطمئن نیستید ، از ابزار Mobile Friendly Test Google استفاده کنید.

3. عناصر HTML

عناصر HTML عناصر موجود در کد منبع یک صفحه وب را نشان می دهند. (نکته سریع: برای بررسی کد منبع ، روی صفحه کلیک راست کنید> منبع صفحه را مشاهده کنید)

عنوان عنوان

عنوان عنوان یا عنوان صفحه شرح مختصری از هر صفحه وب است که در بالای پنجره مرورگر ظاهر می شود. عنوان اولین نشانه برای موتور جستجو و بازدیدکنندگان است که می توانند در صفحه مربوطه پیدا کنند. در اینجا چند روش مناسب برای بهینه سازی برچسب عنوان آورده شده است:

-آن را زیر 70 کاراکتر نگه دارید. عنوان طولانی تر می تواند در نتایج جستجو قطع شود.

-بهتر است که عنوان را با کلمات کلیدی پر نکنید زیرا یک تجربه خواندن ناخواسته و مشکل ایجاد می کند.

اطمینان حاصل کنید که عنوان مربوط به صفحه است.

-در هنگام نوشتن عنوان از همه کلاه ها استفاده نکنید زیرا بر خوانایی تأثیر می گذارد.

توضیحات متا

Meta description یک توضیح کوتاه و مختصر در صفحه است که در نتایج جستجو به زیر عنوان می رسد. این می تواند بر نرخ کلیک (CTR) تأثیر بگذارد از این رو که یک توصیف متای جذاب و مرتبط شانس بیشتری برای هدایت ترافیک دارد تا یک مورد تصادفی و تصادفی. بنابراین ، بهینه سازی فراداده مهم است.

در اینجا نحوه ایجاد یک توصیف متای مناسب آورده شده است:

-یک توضیح فشرده و فاش کننده USP محصولات یا خدمات خود بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا را در 160 کاراکتر نگه دارید.

-از استفاده از نویسه هایی مانند “-” ، “+” یا “&” خودداری کنید.

-کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی را شامل کنید.

تصویر Alt-text

Image Alt-text برای تصاویر سئو است. این به Google کمک می کند تا محتوای تصویر را به طور دقیق نمایه کند. حتی اگر تصویر در حین اشکال فنی بارگیری نشود ، Google همچنان می تواند متن جایگزین را بخواند و در رتبه بندی صفحه کمک کند.

هنگام افزودن متن image-Alt ، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

-آن را خاص و توصیفی کنید.

-اطمینان حاصل کنید که مربوط به زمینه تصویر است.

-آن را زیر 125 کاراکتر نگه دارید.

-کلمات کلیدی را کم استفاده کنید و آنها را پر نکنید. اگر اینها به طور طبیعی با هم جور در نمی آیند ، سعی کنید از کلمات کلیدی معنایی یا مهمترین اصطلاحات در یک کلمه کلیدی دم بلند استفاده کنید.

ما می فهمیم که بسیاری از وظایف باید در هنگام بهینه سازی سایت انجام شود. و به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم خدمات SEO را از هر آژانس معتبر SEO جستجو کنید.

نتیجه

پس از نهایی کردن برنامه های SEO خود ، این استراتژی ها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. به یاد داشته باشید که SEO معامله ای نیست که انجام دهید و آن را فراموش کنید. بنابراین ، شما باید مرتباً استراتژی های موجود در جستجوگرها را ردیابی و اصلاح کنید تا صفحه شما همیشه مرتبط باشد.

امیدوارم راهنمای ما به شما کمک کرده باشد تا درک کنید چگونه می توانید با تاکتیک های پیشرفته جستجوگرها به برتری برسید. هنوز هم ، اگر سوالی دارید ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *